Iemand ervaring met kruidvat 2 v 5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Juli85, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sluit me aan bij rogijuli is idd zeer gevoelig geeft zeer snel positief resultaat.
    Ik hoop gewoon dat alles goed zit maar witte tp testen en kv testen vind ik ook niet heel positief.

2. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ze zijn ook totaal niet positief, weet niet of ik morgen ga testen of indd vrijdag...is misschien ook wel een optie! Maar CB geeft nu aan dat het goed zit en voel me ook nog steeds hetzelfde als de afgelopen 2 dagen!

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik hoop voor je dat ze alleen maar duidelijker worden en dat het goed zit!!!

en sorry als ik t verkeerd overbracht. de cb is idd wel gevoel en met weinig dus positief maar naar wat ik heb begrepen is 2v5 van kv gevoeliger. nou goed....wel of niet gevoeliger,...das niet waar t om gaat ;) ik hoop iig dat t de goede kant op gaat! succes meid!

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    Spannend! Ik testte eerst met kruidvat licht posi en toen gaf de digitale ook zwanger aan. Ik hoop voor je dat t goed zit. Zou morgenochtend nog een kruidvat doen die zijn normaa gesproken toch heel gevoelig.

5. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    Ik kom er net achter dat TP ook een lichte positieve test aangeeft haha...alleen die van kruidvat niks

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht

Dat is ver buiten de tijd dus telt uiteraard niet en blijft dus negatief.

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Waarom koop je niet de gevoelige van tp?

8. Juli85

Juli85 Bekend lid

28 aug 2013
    630
    0
    0
    Overijssel
    CB geeft positief aan, morgen TestPoint proberen en vrijdag voordat ik naar de HA ga CB nog een keer en dan vind ik het wel goed.
    Word helemaal gek van al die testen zo langzamerhand haha...

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    En??

10. paula1984

Ja ik ben ook benieuwd? Nog getest?

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Jammer dat ze niet even reageert....

Alhoewel ik niet denk dat ze nog komt aangezien ze in een ander topic verkondigd zo te balen dat wij zo negatief over haar testen praten.

Tja.. van vaag op maandag naar spierwit op woensdag klinkt voor mij ook niet positief, maar blijkbaar moet je iedereen gelijk maar zwanger feliciteren bij elke vorm van vage en nega testen ...

12. paula1984

Ja idd ik kan iemand helaas ook niet zwanger praten.:D
    Eerst posi dan nega ik dat het een vmk is geworden ik hoop natuurljk vurig dat ik ongelijk heb.
    En die posi 1-2 ja dat kan nog een restje hcg zijn.
    Toch hoop ik dat ts morgen een knaller heeft

13. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    ik denk dat ze niet is komen reageren omdat ze gister niet zou testen. ze dacht erover om 1 dag te overbruggen en dan vanmorgen voor ze naar ha gaat weer te testen.

ik hoop dat ze vandaag een duidelijkere test heeft!!
    en hoop dat ze straks even met goed nieuws komt!!

succes meid!!!!!

14. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Wat een negativiteit zeg, kan me voorstellen dat ze dat ergens spuit. Je kunt het ook anders formuleren RogiJuli, of gewoon een open vraag stellen ofzo. Ik heb net het topic gelezen in 1 stuk en het komt op mij ook erg negatief over. Positief of negatief (dus wat je mening is maakt niet eens uit), ik kan me indenken dat zo'n manier van schrijven niet zo leuk overkomt voor TS.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.986
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    ????? Ze vraagt een mening.

Ik heb nergens raar gereageerd. Heb alleen gezegd dat ik voor haar hoop dat haar testen toch duidelijker wordt.
    Heb interesse getoont in haar volgende testen.
    Zegt dat ze de dag erna weer ging testen en vraag dan (met de opmerking: en??) of ze al getest heeft en wat het resultaat was.

Helaas reageert ze niet en later op de avond wel in een ander topic waarin ze zegt dat wij negatief reageren op haar testen?
    ik zie geen negatieve reacties van onze kant ...
    ??

Vind het gewoonweg jammer dat mensen dan niet even reageren om te laten weten hoe of wat.

Deel Deze Pagina