Hoi allemaal, Ik ben 30 weken zwanger en heb sinds eind van de middag pijnlijke harde buiken. Eerst met een wisselende tussenpauze, nu het laatste uur iedere 8 minuten en ze duren zo'n 30-45 seconden. Sinds zondag heb ik waterachtige afscheiding en vanavond zag ik er een spoortje bloed bij zitten, nu is de afscheiding roze. Ik vraag me af of ik de verloskundige moet bellen of dat ik me nu te ongerust maar. Graag hoor ik jullie mening! Voel me namelijk snel bezwaard om te bellen, ga eigenlijk de reactie van de verloskundige invullen.
ik zou ook belen! Mij is gezegd bij bloedverlies vochtverlies of veel harde buiken of twijfel gewoon been.
Heb gebeld, moet paracetamol nemen, kruik of ed en proberen te gaan slapen. Hoop dat ik het van me af kan zetten.. Bedankt voor jullie snelle reacties
Is absoluut niet dom. Je denkt aan je kindje dat is alleen maar goed. Bellen hoor en laat je niet afschepen met een paracetamol. Succes
Wat een rare reactie van je verloskundige. Pijnlijke harde buiken vochtverlies Met bloed 😯 Ze had echt wel even langs moeten komen bij jou of jij naar haar. Hoop dat het weer kalmer wordt want is nu nog veel te vroeg voor je kindje.
Vind het ook goed dat je hebt gebelt, vind het stom van je verloskundige dat deze niet ff langskomt om te checken beter het zekere voor het onzekere nemen, als het niet stopt zou ik als ik jou was zeker weer terug bellen!
Is niet dom dat je gebeld hebt! Mocht het aanhouden dan hebben ze in ieder geval een aantekening dat het al langer speelt. Hoop dat het al beter gaat!
Is helemaal niet dom dat je gebeld hebt, maar wel een domme reactie van haar. Volgens mij zou iedereen bellen met wat jij hebt, ze kan op z'n minst jou even langs laten komen of zelf langskomen. Hopelijk is het afgezakt en heb je toch kunnen slapen! Als je het vandaag nog hebt gewoon weer bellen.
Bedankt voor jullie reacties. De pijn heeft nog een paar uur geduurd, maar is hierna gelukkig afgenomen. Vandaag hebben we toevallig een 3d echo gepland staan, kunnen we mooi kijken hoe het met de kleine gaat. Kleine beweegt in ieder geval goed, dus zal wel een groeispurt hebben gehad ofzo. Heb nu tijdens mijn zwangerschap 2x gebeld (1x tijdens telefonisch spreekuur) en beide keren kreeg ik echt het gevoel van bel je daar nu voor, de stap om te bellen wordt daardoor alleen maar groter vind ik. Maar inderdaad liever een keer teveel bellen als te weinig!
Je belt nooit voor niks! Ik herken je gevoel hoor, maar het is zo belangrijk dat als jij denkt dat er iets niet goed is, je belt. Stel je voor er is wel iets en je hebt niet gebeld, dan neem je dat jezelf kwalijk! Ze worden er voor betaald! Fijn dat het is afgenomen en veel plezier bij je 3D echo!
Gewoon bellen, ik wou dat meer mij mond had opgedaan met mijn zwangerschap, dan was een vroegeboorte misschien voorkomen geweest.