Waar koop ik een niet al te duur 4-seizoenen-slaapzakje? We waren pas bij de baby-dump, maar zag daar alleen maar winter-slaapzakjes en een paar AFSCHUWELIJK gekleurde zomer-slaapzakjes... Wie heeft tips?
Ik schrijf net bij een ander topic dat ik lyrisch ben over de combi-sleeper! Is voor alle seizoenen en ideaal! Helaas alleen niet zo goedkoop.... Voordeel is wel weer dat je de kleine versie tot 1 jaar oud kunt gebruiken, dus je hoeft niet heel snel aan een nieuwe...dat scheelt weer. Succes!
Die zijn inderdaad duur, maar goed, nu kun je ze mooi met korting bij Prenatal halen. Ik heb hem zelf niet, wel aan gedacht, maar goed, ze heeft hier 3 slaapzakjes, eigenlijk 4, want er ligt er ook eentje op het kdv en dan heb ik nog niet eens de helft uitgegeven van wat zo'n combisleeper kost.
Oh.. ik heb op de site van de prenatal zien staan dat ie van 82,50 naar 66,- is afgeprijst, is inderdaad vrij prijzig... ik ga het eens met mijn mannetje overleggen. Andere (goedkopere) tips zijn ook natuurlijk nog altijd welkom!
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =155&m=155 Daar is de combisleeper, gewoon bij Babydump..