PFFF de bussen rijden niet in Almere!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sanjor, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    De eerste dag met gladheid en de bussen rijden al niet?! Waar gaat dit heen?
    Ben net buiten geweest en liep over de busbaan maar zo glad was die niet meer hoor!

Gisterochtend liepen ze als een gek hier op de fietspaden en de stoep te strooien en nu zie ik ze nergen terwijl het NU nodig is!

Snap het niet hoor!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    o dat is ook wat. Nee wel raar zeg!

Gister met het uitlaten van de hond merkte ik dat het glad was. Nog geen 10 minuten later zag ik ze al strooien.

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ja echt heel *****:p Ik snap niet waarom ze dan niet gaan strooien..:(

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    typisch almere
    toen ik daar nog woonde en naar school ging maakte ik het in de winter vaak genoeg mee dat de bussen of vertraagd waren of niet reden

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja tis glad.. tja als ze nu zouden rijden en er gebeurt een ongeluk en je wordt voor je appel gereden is het weer van jaaaaaaaaa snap ook niet dat de bussen rijden. tis nooit goed toch? hahaha. al vind ik het wel altijd als het hier 1x vriest of sneeuwt is alles ontregeld terwijl ze in noordelijke landen gewoon door 2 meter sneeuw rijden maar goed

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

lang leve het openbaar vervoer...... NOT.

hier vanacht 2 keer een strooiwagen gehoord, maar als het straks echt sneeuwt dan doen ze weer niks, leuke bezuinigingen

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik las het net op nu.nl

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier idd lang bij de halte staan wachten.. maar geen bus.. zag net dat ze vanochtend pas vanaf 8.00 zijn gaan strooien, maar heb hier (muziekwijk) nog niets gezien...
    zoonlief zit in parkwijk op school, dus die zit nu thuis op de bank... fietsen was geen optie en auto heb ik niet...
    en dan zeggen ze dat busbanen prio hebben ivm hulpdiensten... jaja..... de snelweg was wel schoon!!!!!
    straks maar lopend de andere van de PSZ halen... neem de buggy maar mee ter ondersteuning.. loop al zo makkelijk...NOT...

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    om 2 voor 8 reed er idd een bus bij onze halte weg, maar hoorde ook al dat er mensen alverwege het traject de bus werden uitgezet, omdat de bus niet verder reed...

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb begrepen dat ze nu wel weer rijden! :D Yeahhh. Kan ik alsnog naar de stad kerstinkopen doen;)

Wat zeiden ze op school dan?

Ik vindt het idd erg slecht dat de busbaan pas zo laat wordt gestrooid. IVM de hulpdiensten idd..

(wij hebben in almere een aparte busbaan waar geen auto's op mogen voor degene die het niet volgen:p)

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zag ze idd weer rijden...
    sjoerd is pas 5, dus hij mag nog, mits we toestemming hebben, thuisblijven... en die toestemming kreeg ik, ben nl niet zo erg mobiel meer... hopelijk rijden ze morgen wel gewoon... of iig 1x in het kwartier...

Deel Deze Pagina