iemand ervaring met licht streepje kv 2v5 test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bekkiiee, 3 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bekkiiee

Bekkiiee Lid

7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hoi allemaal

vandaag 13dpo, test vanaf 10 dpo licht positief, streepjes lopen heel langzaam op maar ik vind hem nog erg licht voor 1 dag voor nod..
    willen jullie mee kijken en jullie ervaringen delen?

kv met rode achtergrond is 12 dpo
    die andere 13 dpo

vandaag action eary licht streepje en gister bijna niks te zien, open gemaakt voor de foto, lijntjes stonden er al.

Bijgevoegde bestanden:

2. Bekkiiee

Bekkiiee Lid

7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    zo te zien worden de foto's wel erg slecht na plaatsen

3. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hi, je banner klopt dan niet helemaal ?! Maar dat aan de kant! Nou, de testen zijn wel licht maar dan kan het ook zijn dat je een innesteling op 10 dpo pas had! Dus HcG begint eigenlijk nu pas goed op te bouwen zodat het terug te zien is op een urine thuistest! De action testen vertrouw ik voor geen meter maar dat is uit eigen ervaring en ook omdat hier meerdere dames het ook hebben ervaren! Die geven namelijk van zulke strepen die achteraf toch niet positief zijn! Maar op jou Kv 2voor5 testen zie ik ook een streep op allebei! Ik duim mee op een mooie oploop :)

4. Bekkiiee

Bekkiiee Lid

7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL

5. Bekkiiee

Bekkiiee Lid

7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    klopt, ik moet m'n banner nog aanpassen, ik was toen ook zwanger maar werd een bbz. k zal morgen op nod nog eens testen, op dpo 10 had ik echt een minimaal tuurstreepje dus ben heel benieuwd

6. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh wat erg meid! Nou ik hoop dat het je gelukt is en dat je een gezonde zwangerschap hebt!
    Maar uhm, hmm heb je op 10 dpo met action test getest of met Kv test?! En ik raad je aan om dan morgen met Kv 2voor5 te testen! Want eerlijk, van 12 dpo naar 13 dpo kan je niet al teveel oploop verwachten heel eerlijk gezegd! HcG doet er echt minimaal 48h over om echt te verdubbelen en dus ook zo een oploop te kunnen zien !

7. Bekkiiee

Bekkiiee Lid

7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ook met kruidvat en dat was toen een mini streepje, zag je alleen als je goed keek met veel draaien in het licht, nu zie je hem ook zonder turen dus hij is wel opgelopen maar ben er erg onzeker door. bij m'n 2 dochters had ik hele duidelijke testen en bij de bbz had ik ook lichtere oploop maar al wel donkerder als nu

8. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ik begrijp helemaal dat hij hier onzeker van wordt! Al helemaal na een bbz, maar elke zwangerschap is anders en maak jij met deze zwangerschap misschien minder snel HcG aan?!
    Maar is wel goed dat je oploop ziet tussen de test van 10dpo en de test van 13dpo! Das al een hele stap! Maar nogmaals , ik begrijp je onzekerheid volkomen! Uhm als je het duft zou ik morgen met NOD een clearblue digital doen! Het geeft net even meer duidelijkheid dan streepjes zelf aflezen! Dat doet dus de test voor je! Die leest dan de streepjes en geeft je digital antwoord :thumup: is net even iets makkelijker! En sowieso ook nog de Kv 2voor5! Om de oploop te zien! Succes morgen.

Bekkiiee vindt dit leuk.
  9. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Ik begon met lichte testen van de kruidvat, en na een aantal dagen was het erg positief. Gewoon blijven testen. Heel veel succes de komende dagen :)

Deel Deze Pagina