HELP? eerste "menstruatie?" na miskraam of 2e miskraam?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lucky star, Jun 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lucky star

lucky star Actief lid

Aug 27, 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet niet of dit topic hier goed sta maar moet even dringend iets kwijt en vragen!

22 april miskraam gehad met 8 weken1 dag. en 13 mei weer eisprong gehad, goed geklust maar negatieve zwangerschapstest op 9-10-11 dpo. vorige keer posi getest op 10 dpo dus dacht niet zwanger...

maar nu komt het, op 11 dpo dus na de laatste negatieve test, de nuvaring erin gedaan omdat ik niet ongi wou worden op vakantie, ben ik dus ook niet geworden, nergens last van. (ik weet het dom om dat in te doen met kinderwens maar wou gewoon ECHT NIET ongi worden op vakantie)
    maar afgelopen zaterdag de ring eruit gehaald en ben nu vandaag (pas) ongi geworden, en verloor weer iets wat op een vruchtzakje leek, net als vorige keer.. maar dan kleiner? ben ik nu toch weeer zwanger geweest? wel wat krampen gehad afgelopen dagen, beetje bruinverlies (minimaal) nu veel bloed en een witachtig/roze, vleesachtig zakje , stevig... met bloed erom... ben ik nu dus toch zwanger geweest?...

help! alsjeblieft, we zijn geschrokken!

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Geen idee, het zou kunnen. Ik denk dat niemand je daar een echt duidelijk antwoord op kan geven. Kan het ook niet zijn dat het gestold bloed is ontstaan doordat je de nuvaring hebt ingedaan en hierdoor je cyclus van slag is?

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

Apr 21, 2007
    3,869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hoi, het kan, ik weet het niet. Vraag het anders een vk op het forum.

4. lucky star

lucky star Actief lid

Aug 27, 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel, heb het even gekopieerd en bij verloskundige gezet hier!

wel raar, nu heb ik nog maar nihil bloed verlies...

anticonceptie gebruiken om menstruatie uit te stellen, pff voel me zo!!! dom!!
    nooit meer..
    iedereen raadde het me ookal af in het nod forum:) mijn koppigheid ook..

5. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

Jun 5, 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind je niet dom hoor! Een fijne vakantie kan ook heel wat waard zijn!! Ik zou dat denk ik ook gedaan hebben..

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik zou dat absoluut niet doen. Dan maar ongesteld in mijn vakantie. Maakt toch niet zoveel uit?

7. lucky star

lucky star Actief lid

Aug 27, 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben altijd heel erg ongesteld met buikpijn en alles, en ook veel, dus met zwemmen is dat niet fijn als je dan elk uur een nieuwe tampon in moet brengen, als je dan op het strand ligt. en hoofdpijn, en ben altijd als de dood dat dat draadje dan onder je slipje vandaan komt:) (is eerder gebeurd:$:))

dus vandaar deze ietwat domme actie.. (of een niet slimme actie..)

Share This Page