Ik ben sinds vorig jaar gestopt met de pil.(dec 2012) vanaf die tijd ook erg bewust gaan leven sporten en voeding.sinds een halfjaar zijn we ook aan de superfoods.chia hennepzaad moerbijen tarwegras en dingen.al een tijdje was ik ook erg benieuwd naar maca.en dit gebruik ik nu een week.ik ben sinds vandaag ongi en normaal heb ik al een dag of 4/5 van te voren zeer pijnlijke borsten.nu niet eens.want het schijnt ook menstruati klachten te verminderen. We zijn nog niet bezig voor ons wondertje.maar is er iemand die er positieve ervaringen mee heeft.(of negatieve) Bedankt alvast
Hoi hoi, Ik gebruik Maca al wat langer gewoon omdat het me energie geeft en als alternatief voor mijn ontbijt..... Nu wel bezig om zwanger te worden maar geen idee of het gaat helpen..... Heb wel gelezen op internet dat het een positieve werking kan hebben.....ben benieuwd.......hennepzaad heb ik ook wel eens gebruikt ook spirulina en chloerella heb ik gehad maar inmiddels ook niet meer..... maar Maca is HET voor mij....... Groetjes sisi
Kokkie: ik heb het in huis, maar ik kan echt niet wennen aan de smaak. Dus pas een paar keer genomen. Ben wel benieuwd hoe anderen het gebruiken? Dus waar gooien jullie het door heen?
Ik doe het altijd in de blender samen met sap yoghurt of water kan ook..... met fruit en soms mueslie of andere granen erbij.....of andere superfoods....
Ik heb best een regelmatige cyclus en niet dat zometeen mijn cyclus ervan in de war raakt ofzo.hoe is die ervaring bij jullie.ja de smaak is even wennen maar dat vond ik met alle superfoods.ik doe het nu gewoon door water heen.
Sorry geen idee nog slikte hiervoor de pil.....november gestopt en eerste keer ongesteld na een cyclus van 31 dagen..... Tweede komt er aan..... Afwachten..... Maar het schijnt dat je cyclus er juist regelmatiger van wordt toch??? Heb in de jaren dat ik nu maca gebruik twee verschillende soorten gebruikt trouwens....en de ene smaakte wel anders dan de andere....... Misschien nog een optie om t toch lekker te gaan vinden.....
Ik ga het morgenochtend maar weer eens proberen door mijn yoghurt. Heb het toch staan. De meeste superfoods vind ik wel ok, maar dit krijg ik echt moeilijk weg. Ik heb het te weinig gebruikt om aan te geven welk effect het op mijn cyclus heeft.
Ik vind het zo ontzettend vies, kan er niet aan wennen. Daarbij krijgen ik er ook pijn van, dus op 3 kleine schepjes na nog vol...... Iemand interesse?