ik denk dat ik ook testen van de site wil gaan bestellen, om mee te nemen op vakantie (dan is mijn NOD), maar begrijp ik nu goed dat eigenlijk de goedkoopste ook het beste zijn? en moet je bij die goedkoopste perse eerst urine opvangen of mag je er ook gewoon overheen plassen (das op vakantie tenslotte het gemakkelijkst)? ik hoor het graag van jullie
Ik zou dan de midstream nemen als je erover heen wilt plassen. Die andere zijn hele kleine strookjes karton en als je daarover heen plast heb je kans dat je het hele ding eronder plast en het resultaat ongeldig is. Die zijn geschikter voor als je een bakje bij de hand hebt waar je je urine in op vangt. Succes! X
Ja hoor die zijn prima. Heb nooit positief getest als ik niet zwanger was en vandaag dus wel op deze test. Mij heeft ie in ieder geval nooit voorgelogen Zou in ieder geval niet voor je NOD testen, in de bijsluiter staat dat het wel kan maar het is meestal niet aan te raden. Vaak heb je dan nog niet genoeg zwangerschapshormoon aangemaakt. Op je NOD of later is prima.. Succes en wanneer ga je op vakantie? X
we gaan pas 17 juli, maar we gaan wel 4,5 week, dus ben lekker lang weg... mn nod is de 25e, dus valt precies in de vakantie. dan bestel ik gewoon de midstream, en testen voor mn NOD was ik in principe niet van plan, maar ja, het lijkt me ook zo moeilijk om te wachten...
@ Nikkie Laat je nog even weten als je ook positief test met een andere test. Volgens mij ben je gewoon zwanger hoor. Gaaf hoor! Hoelang waren jullie bezig?
Hey meid, bedankt. Sinds dit jaar voor het echie. Maar ik was nogal onregelmatig dus het was moeilijk te berekenen wanneer ik nou vruchtbaar was. Bovendien hadden we geen zin om verplicht te "klussen" zeg maar. Maar de laatste paar maanden toch wat meer op gelet. Al was het dus nu echt een verrassing. 2-3 dagen voor mijn eisprong voor het laatst gevreeen dus zonder het idee te hebben nu ben ik vruchtbaar. Had pas die dinsdag een positieve ovutest (zondags gevreeen). Dus waarschijnlijk had ik dinsdagavond of nacht mijn ei, want ik kreeg tegen twaalven ontzettende kramp. Ik test een dezer dagen nog wel met de CB. Ik ga er nu maar vanuit dat ik zwanger ben. Jippieeeeeeee. X