pabo vakantiekado!

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou ik bestel weleens wat via de pabo en kreeg dus steeds mailtjes dat je bij je bestelling een nummer kon invoeren en je dan een vakantiekado naar keuze er gratis bij kon krijgen... ik dacht aah dat is wel leuk dus heb een truitje besteld en de i phone geselecteerd. kreeg een mail dat het verwerkt was en de iphone en het truitje werden toegezonden... vond het eigenlijk wel een beetje vreemd maar goed ze zeggen het zelf en het staat duidelijk in de mail.

nu ontvang ik het pakket met het truitje maar geen i phone... wel een hotelbon? wat moet ik hier nou weer mee? vind dat echt geen stijl!!!

2. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    nope, echt goed je mail en de kleine lettertjes lezen. Pabo is heeeeeeeeeel erg goed met dit soort acties maar ze kloppen altijd wel!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Er staat vast ergens:

zolang de voorraad strekt.....

4. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ja ook ondervonden
    het staat er heel klein bij dat je geselecteerd bent
    ze zijn er erg gemeen in vindt ik

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat gemeeen idd..! nou ik retouneer het pakket wel en dan wil ik mijn geld terug en koop daar nooit iets weer... stelletje mafkezen!!! bah kan ik me echt kwaad om maken zulke dingen...

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Balen hoor dat soort dingen en gemeen inderdaad.

Maar gaat er dan echt geen belletje rinkelen bij je waarom ze je in vredesnaam een dure I-phone op gaan sturen voor een kleine bestelling?

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zo zouden wij een computer ter waarde van 600 euro krijgen... Je raadt het al: geen computer, maar wel een wegwerpcamera... Ja ja... je moet er maar blij mee zijn ;)

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

staat inderdaad heeeeeeeel klein in de kleinste lettertjes die er zijn alleen de eerste 10 klanten die wat bestellen. Of zolang de voorraad strekt enz...

Dat is de rede dat ik daar nooit wat bestel ;)

9. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Inderdaad lullig!

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja er gingen wel belletjes rinkelen aangezien ik een truitje voor 25 euro kocht en daar dan volgens hun een i phone GRATIS bij kreeg... mijn man begon te lachen en zei, nou ik moet het zien! ach wat een mooie vorm van oplichten he....

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

lul-lig;)

Deel Deze Pagina