start clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kim10, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim10

    kim10 Lid

    10 jul 2007
    12
    0
    0
    Vorige maand heb ik na Provera te hebben gebruikt voor het eerst Clomid gebruikt (50mg). Helaas bleek op de echo dat dit niet aansloeg. Er was niets te zien. Dit was 2 weken geleden. Nu ben ik deze week weer geweest en is er een weer een echo gemaakt. Dit omzeker te weten dat ik niet zwanger zou zijn en mag ik nu gewoon de volgende kuur 100mg gaan beginnen zonder eerst weer provera te gebruiken.

    Ik ben erg blij dat ik gewoon zo snel door mag gaan maar vind het wel apart en speel toch in me hoofd van stel dat we tussendoor een ei sprong over het hoofd hebben gezien.
    Me temp blijft overigens wel laag dus wat dat betreft hoef ik me eigenlijk geen zorgen te maken.
    Zijn er meer mensen die zonder provera verder konden?
     
  2. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Hoi Kim10,
    ben je niet uit je zelf ongesteld geworden na de 1e ronde clomid dan?
    Ik had een hele onregelmatige cyclus. Na provera en de eerste ronde clomid werd ik na 26 dagen weer ongesteld. Ik zit nu in de 2e ronde en ik hoop (ik heb niet het idee dat ik zwanger ben) dat ik weer uit mezelf ongesteld word.
    Groetjes Mabelle
     
  3. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Als je geen ei hebt met clomid word je toch ook niet ongesteld?




    Kim ik zou daar ook erg bang voor zijn. Hebben ze geen bloedgeprik nog of een testje gedaan? Op een echo zie je toch na een aantal weken pas wat mocht er een bevruchting zijn geweest? Wel raar dat je al 100 mag gaan slikken zonder ongie te zijn geweest. (Niet dat ik weet of dat kan of niet hoor :))
     
  4. kim10

    kim10 Lid

    10 jul 2007
    12
    0
    0
    ik had idd geen ei bij 50mg dus ook geen ongi.
    De arts heeft wel een extra echo gemaakt en vertelde dat hij hier voldoende mee kon bepalen ? ach ik moet hem maar vertrouwen en hopen op het beste nu. (dat het nu wel aanslaat en dan ook nog zwanger wordt natuurlijk
     
  5. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    bij mij een heel ande verhaal, ik heb deze maand eerste keer clomid gebruikt. 50 mg. ik moest vrijdag voor en echo naar ziekenhuis, en er waren 3 eitjes te zien, 2 grote en 1 kleintje. dus wel spannend. kan zijn dat ik zwanger ben van een tweeling, maar 3 ling is een super kleine kans. en natuurlijk is ook eentje mogelijk. en misschien wel helemaal niet zwanger. maar ik amg anders volgende ronde maar een half tabletje nemen dus maar 25mg want het werkt te goed..

    gr sannniee
     

Deel Deze Pagina