hallo dames, ik heb nog een paar dagen te gaan voor ik mag testen. dit is echt spannend! zijn er nog meer dames die in hetzelfde schuitje zitten? nu kan wachten zo lang duren. groetjes
Ik heb al getest, maar helaas was het negatief.. Ben dus ook aan het wachten.. Ik vind het verschrikkelijkkkk
Ik ben ook aan het wachten... en ben ZOOO ongeduldig. We mogen op dezelfde dag testen! jij toch ook vrijdagochtend??? Is ook nog ónze 1e trouwdag... was het maar vast vrijdag!
Ik mag zaterdag/zondag testen, ben opzich nog best geduldig maar vind de tijd nu toch wel erg langzaam voorbij gaan pfff
Vorige week had ik heel veel 'kwaaltjes' maar nu helemaal niet meer! Weet het dus echt niet...heb nu alleen nog een beetje gevoelige borsten maar alleen als ik er op let (wat ik natuurlijk steeds doe moe en weinig eetlust. Maar dat kan van alles zijn. Ik ben vandaag al 10x naar de WC gelopen omdat ik dacht.. zie je ben ik toch ongesteld geworden. Maar tot nu toe nog geen druppel bloed gespot!! Succes met wachen allemaal!!!!
Ik ben nu 3 dagen overtijd! Heb gisteren wel getest, maar was niet met ochtendurine en was negatief.. morgen maar weer als de menstruatie uitblijft.. gek word ik van die onzekerheid!!!!
hallo dames @pinkpearl je ik mag idd ook vrijdag, maar misschien wacht ik iets langer. ik heb niet echt een vaste cyclus, maar 2 weken geleden op vrijdag heb ik de eisprong gevoelt ,denk ik, net alsof er een klein ballonetje klapte.en had daarna ook draderig slijm. ik word ook gek van de onzekerheid. vorige keer kwaaltjes dat ik dat dat ik zwanger was, niet dus. nu weinig last. af en toe gevoelige tepels en voel af en toe rechtsonder iets. niet echt pijn. en vorige week een hele strook van links naar rechts, vooral als ik naar de wc moest. weet niet of jullie het nog kunnen volgen. groetjes
Ik mag ook vrijdag (29 april testen)... zo erg het onzekerheid. Had al 2 testen gedaan...gistermiddag kv2 voor 5 euro. Echt super wit, geen streepje te bekennen. Vanochtend cb digitaal....NIET ZWANGER! Maar toch echt het gevoel van wel...zou ook kunnen zijn dat ik het TE graag willen en daarom zwanger voelen. Ga nu gewoon afwachten tot vrijdag. Kwaaltjes is er wel: steken in mijnonderbuik, last van mijn lage rug, met tijden misselijk en duizelig (die niet echt doorzetten). Last van mijn tepels, maar niet echt van mijn borsten. Wordt gek van wachten, maar het is helaas niet anders! Jullie allemaal HEEL VEEL succes!
heej dames, ook ik mag bijna testen en kan niet meer wachten. ik ben altijd onregelmatig ongesteld maar heb vorige week maandag een positieve ovu gehad dus denk dat ik aanstaande maandag maar eens ga testen als ik nog niet ongi geworden ben.. of toch maar tot woensdag wachten of zo?
Heeej iedereen vervelend he die onzekerheid. Heb heeeel lang met hetzelfde gezeten.. Maar na 1 negatieve test in begin. Heb ik vandaag 2 overduidelijke positieve testen gehad =) Jeeej! duimen voor jullie!!
Hier nog iemand die vrijdag mag testen, heb vandaag al wel een testje gedaan en dacht toch wel iets te zien in de verte, manlief zag het zelfs (das al heel wat haha) Ik vind dat wachten maar helemaal niets!! Hoe komen jullie de dagen door???
Ik ook in het zelfde schuitje! Ik voel weer eens van alles, maar kan ook naderende ongi zijn hoor! Ik kom mijn dagen wel door... moet werken en naar de universiteit, dus het is zo weekend! Wil zondag pas gaan testen! Heb er niks aan om het eerder te doen als hij dan negatief is...
goedemorgen, ik vind het ook moeilijk wanneer ik moet testen. ik zou zo graag morgen testen, maar ben bang dat het dan misschien te vroeg is. maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het negatief is. ik denk dat het gewoon is om niet teleurgesteld te worden. als het niet zo is is het zo niet. ik had gisterenavond pijn onder in mijn buik aan de rechter kant. wat zou dat kunnen zijn? innestelingspijn? of kan dat nu nog niet. het voelt niet aan als ongi, dat voel ik meestal aan beide kanten. vandaag een dagje werken. hopelijk denk ik er dan niet zoveel aan. (wel grappig, werk op een kdv, toch lekker afleiding) ik kom vanavond nog even kijken hier. een fijne dag dames! groetjes
Ik had wel vanochtend een test gedaan, omdat ik al 2 dagen erg last heeft van misselijkheid. Maar helaas negatief. Morgen is mijn NOD, wordt dus een spannende dag..
Ik mag maandag testen. Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen hoop deze maand, de eerdere rondes dacht ik steeds dat ik best zwanger kon zijn maar deze keer totaal niet. Ik baal er wel van, hopelijk is het snel maandag.
Vorige week genoeg symptomen gehad om eventueel wel zwanger te kunnen zijn. Steken in de zij en moe, moe, moe. Sinds gisteren geen symptomen meer. Vrees dat het ook deze maand terug niks zal worden. Afwachten geblazen pfff... Aan iedereen die in hetzelfde schuitje zit. Heel veel succes en de moed niet opgeven.
daar ben ik weer. de zeurende pijn blijft aanhouden rechts onder. weet iemand of dit innestingspijn kan zijn?? hoelang houd dat aan? groetjes
Wat een onzekerheid bij iedereen. Ik ben 2 dagen overtijd vanochtend een testje gedaan maar die was helaas negatief. Hoop voor iedereen die nog moeten testen dat het positief is.