Zoonlief (8 weken) heeft eigenlijk altijd wel goed geslapen in zijn bedje overdag. Maar sinds de laatste tijd is het wat minder. Inslapen gaat bijna altijd wel goed. Maar na ongeveer 1-1,5 uur wordt hij wakker en jengelt wat later over gaat in huilen. Erbij blijven, troosten ed lukt allemaal niet. Hij is pas stil wanneer ik hem in de draagdoek doe of wiegend bij me houd. Dan is hij vrijwel meteen weer vertrokken en slaapt tot de volgende voeding. 's Avonds gaat hij na de fles van 19:00u goed slapen in zijn bedje en wordt dan pas weer wakker wanneer hij honger heeft. Ik vind het geen probleem om hem lekker bij me te dragen, maar ik word soms toch wat onzeker door opmerkingen uit mijn omgeving.. Zal hij toch niet te veel wennen aan het slapen in de draagdoek?
Niets van anderen aantrekken, Onze Zoon was een huilbaby, zelfs de artsen stonden er van te kijken dag na enige onderzoeken bleek dat hij 18 uur per dag krijste, In de draagdoek sliep hij goed, lekker bij mama, hij zat er in de ochtend in tot in de avond en alleen eruit om even in de box te spelen en voor zijn flesje, Hij heeft tot 8 maanden in de doek gezeten en ging goed slapen overdag, maar in de nacht nog niet dat kwam met 15 maanden maar dat is weer een totaal ander verhaal Er zit geen tijd limiet aan het dragen met een goede drager of draagdoek, als het voor jullie beide fijn voelt dan gewoon lekker doen !
Ben het helemaal eens met Hippo89 Hier ook veel de draagdoek gebruikt de eerste maanden. Rond 3 maanden lukte het om hem overdag ook in bed te laten slapen.
Lekker in de doek laten slapen. Hier ook lang aan de orde geweest. En hij slaapt nu heerlijk in zijn bedje, dat komt vanzelf. Nu slaapt hij niet zo vaak meer in de doek, en dat vind ik dan weer jammer want het is zo fijn <3
Lekker in de draagdoek laten slapen. Er komt vanzelf een moment dat het bedje wel goed gaat voor slaapjes overdag. Mijn dochter heeft de eerste maanden ook veel in de draagdoek of op onze arm geslapen. Toen ze overging naar 2-3 min of meer vaste slaapjes, is ze heel gemakkelijk in haar bedje gaan slapen.