Mijn meisje 10 maanden heeft vandaag haar eerste stappen '3 a 4 stappen en dan valt ze op dr kont' los gemaakt. Nu wil ze elke keer oefenen. Echt grappig om te zien Sorry dames beetje suffig nieuws misschien , maar ben gewoon een trotse mama.
I know the feeling! Wat leuk, geniet ervan! Er gaan nog zo veel van die suffige mama-momenten volgen, heerlijk! Mijn dochter is nu aardig aan het meedoen met liedjes (In de maneschijn, Deze vuist op deze vuist enz.) en oh, ik kan er met tranen in mijn ogen naar kijken en bijna exploderen van trots, hihi.
je zou denken dat heb je allemaal al toch een keer gezien (ze heeft een oudere zus van 3 jaar oud) maar inderdaad met traantjes in de ogen zo trots. Met liedjes meedoen is ook zoooo leuk om te zien. Jij ook veel genietmomenten met je kleintje.
ik denk dat dat nooit "went" hoe veel kinderen je ook hebt, oh wat geniet ik weer van alle eerste keren! hoe heerlijk als ze groter worden en een steeds meer individueel mensje. hoe het gezichtje veranderd en een eigen ik krijgt. *glim glim*