Na alle Sint ergernissen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Neeltje1986, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik lees de laatste paar dagen veel ergernissen over Sint.. Ik begrijp ze.. Maar het leek me voor de verandering ook eens leuk om een leuk topic te openen!

Wij hebben een hartstikke gezellige Sint gehad, de kleine man is goed verwend en we hebben een hoop lol gehad!
    :D
    De Sint had erg zijn/haar best gedaan om de perfecte cadeaus te vinden en dat is gelukt, want de kleine man was ontzettend blij met elk cadeautje, van groot tot klein! :D

Wie heeft er nog meer een leuke Sint viering gehad?

2. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Leuk topic!

Alleen Sinterklaas komt bij ons morgen pas hihi

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Veel plezier !! :D

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wij vieren het ook pas morgen. Maar de oudste slaapt net. Ze was zo zenuwachtig, dat ze niet in slaap kon komen.

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Was vandaag best gezellig! (bij s-fam)
    kleine dame is flink verwend en ik heb ook wat leuke dingen gekregen :)

Beetje jammer dat vriendlief werdt gebeld en bij thuiskomst meteen moest werken :(

Morgen aaf vieren we het bij mijn familie, zonder cadeautjes (behalve dan voor yara maar das het enigste kind) maar wel lekker eten :)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier ook een superleuke sinterklaas gehad. veel mooie kadoos, kindjes waren lief en gezellig, lekker gegeten en papa die nog met een grote verrassing kwam... met de opas en omas een weekend op wintersport!!

dank u sinterklaasje!!!!!!!!!!!!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    Onze sint is nu al geslaagd. Ben de hele dag al in de weer met cadeautjes ( vandaag de laatste op de kop getikt op mp), inpakken (6 rollen er doorheen gejaagd), gedichten, en een leuke puzzel voor mijn extreem dyslectische neefje. Heb het zo naar mijn zin gehad vandaag en lekker een kaasfondue gedaan bij mijn zus.
    We zijn er klaar voor. Morgen nog een dagje werken en dan om half 5 barst het feest los.
    Kan niet wachten tot ik de kleine morgenmiddag uit haar bedje vis en kan vertellen dat het èindelijk sinterklaasfeest is. Ze weet nog van niks namelijk, haha.

Dus... Ik hoop op net zo'n geslaagde dag als die van ts.

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Hier net sint viering gehad... was helemaal maar dan ook helemaal geweldig. Meiden zijn heerlijk verwend door de sint en zijn pieten :) Ook kwamen ook nog 4 pieten langs.. onze jongste dochter heeft letterlijk met alle pieten staan dansen en allemaal een grote kus gegeven (dus kleine was helemaal zwart geworden haha) de oudste heeft ook met ze gedanst maar houd toch meer van het afstandje en iets wat meer rust :)

Hebben volop genoten. OP naar volgend jaar ;) maar blij dat het na morgen weer wat rustiger is voor de kids :)

9. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Vanmiddag Sinterklaas gevierd bij m'n ouders en het was supergezellig. We zaten even met het 'probleem' van de kadootjes bij de deur te krijgen, omdat m'n ouders rondom ramen hebben en er niemand ongemerkt weg kan glippen. Dus alternatief bedacht.

We hebben alle kadootjes/zakken in de schuur verzameld. Op een gegeven moment was de sap op dus vroegen we aan mijn dochter of ze even een pak sap uit de koelkast in de schuur wilde halen. Ze stond helemaal perplex toen ze daar al die kadootjes (en strooigoed) zag. Ze rende weer naar binnen en zei dat iedereen naar de schuur moest komen! Ze ging helemaal uit dr dak haha. Zo super om te zien! Alle kadootjes naar binnen gesleept (en nog even dat pak sap gepakt natuurlijk) en toen begon het grote uitpakfeest :)

Ze heeft zich ook super gedragen, veel minder 'gestuiterd' dan vorig jaar. Ze nam zelfs de tijd om tussendoor nog even lekker een toastje te eten en een liedje te zingen in plaats van alles als een gek uit te pakken.

Jep, we hebben genoten, het was gezellig, warm, knus en gewoon helemaal top! En geloof me, dat is in onze familie wel eens ander geweest, dus ben er helemaal happy mee :)

10. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Leuk!! Sinterklaas.. Ik vind het geweldig. We zijn gisteren bij de ah geweest met Mini en mocht met zijn vriendje bij sinterklaas op schoot. Echt een lieve man!!.

Vanavond komt bij ons en zijn vriendje ook de sint. Ik heb helemaal kriebels in mijn buik. :)..

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hier ook een super geslaagde sinterklaas! Zaterdag zijn we bij opa en oma geweest en naar een sinterklaasfeest.

Gisteren hebben we thuis pakjesavond gevierd. Dit jaar eens anders dan andere jaren: gewoon thuis met ons eigen gezinnetje! Echt héérlijk. Eerst heerlijk gegourmet, kinderchampagne erbij en rond half 5 werd er heel hard geklopt. Twee zakken vol met cadeautjes voor de deur en zelfs 1 cadeau die niet in een zak paste. Zoon kon zijn geluk niet op :D

Na het uitpakken hebben vriend en ik nog lekker verder gegeten terwijl zoonlief druk met al zijn cadeautjes aan het spelen was.

Het is zeer goed bevallen, lekker thuis zonder al die drukte van neefjes/nichtjes en andere familie :)

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Leuke sinterklaas verhalen! Meer meer meer! :D:D

13. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Gistermiddag sinterklaas gevierd en het was top! Super gezellig met de familie en mn zoontje is super verwend en we hebben allemaal erg genoten van zijn reacties.

Zoonlief zit nu in zn pyjama met al zn cadeautjes te spelen, hij vindt ze allemaal even prachtig en gaat dus van het ene speelgoed naar het andere :)
    Vanochtend toen hij wakker werd ging hij meteen al opsommen welke cadeautjes ie allemaal gekregen had (in brabbeltaal hoor, hij is bijna 2) en eenmaal beneden rende hij er meteen naartoe. Echt een superleuke ervaring!

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij hebben een heerlijke sinterklaas gehad, we vierden het bij ons thuis en samen met z'n neefje en nichtje is onze kleine goed verwend! we hebben eerst lekker met z'n allen gegeten en daarna de pakjes gedaan.
    Gister heeft zoonlief de hele dag met z'n nieuwe speelgoed gespeeld :D

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Sinterklaas kwam zaterdag bij m'n schoonouders en had voor iedereen cadeautjes achter gelaten, na het uitpakken hebben we met z'n allen broodjes gegeten...was gezellig :)

16. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hier hebben we ook een super geslaagde sinterklaas gehad.
    We hebben het ook al van het weekend gevierd, omdat mijn man vanmorgen gewoon moest gaan werken en ik vind het wel leuk om het als gezin te vieren.
    En vanavond vind ik nu nog niet zo leuk als ze nog zo jong zijn, want dan willen ze gelijk gaan spelen met hun speelgoed, maar dan moet ze naar bed.

Onze dochter heeft sint gevierd bij mij en mijn man op het werk, bij de opa's en oma's en bij ons thuis. Ze is heel tevreden met haar kadootjes en is nu dus ook druk aan het spelen.

Zelf heb ik surpriseavond gehad met mijn collega's en ben dus ook goed verwend. Ik sta er elk jaar weer van te kijken hoe creatief mijn collega's zijn.

En zaterdag hebben we de sintviering gehad voor onze bewoners van mijn werk. (dementerende ouderen) Ben even gaan kijken met mijn dochtertje en zij en de bewoners met hun familie hebben een hele gezellige middag gehad. Twee teamleden regelen dan altijd heel het sintgebeuren. Sint is een zoon van een bewoonster die al jaren geleden is overleden, maar hij vind het super om te doen en de 2 pieten waren 2 collega's van me. En elk teamlid koopt een kadootje van 7,50 voor zijn of haar bewoner. En de week voordat hij komt is er al snoepgoed gereden op de ontbijttafel, zo leuk!:D
    En alle vrijwillisters die we hebben komen die middag helpen, want we beginnen de sintviering altijd met een gezamelijke lunch, samen met de familie en de bewoners.
    Het is de laatste jaren zo gezellig, helaas mogen er geen foto's geplaatst worden ivm privacy, anders zou ik het doen, de gezelligheid straalt gewoon van de foto's af.:D

Dus hier ook weer een geslaagde sinterklaas, maar ben ook wel weer blij dat hij weer terug naar Spanje gaat hoor, weer een beetje rust in de tent.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuk! ja ook hier een geslaagde dag ondanks dat zoonlief heel ziek is. verkouden, keelontsteking en koorts. Hij heeft een leuk keukentje gehad en is daar alleen maar mee bezig, elke keer bordjes en pannetjes 'eten' aan papa en mama geven. Hij is er helemaal verliefd op. Ook ene hobbelpaard gehad, hijs knetter gek op paarden, maar hij durft er niet op te zitten :p Komt vanzelf wel! Is ook allemaal nieuw voor hem

18. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook leuke sint gehad, ondanks ergenis van zaterdag (dochter was bij opa en oma, broer kwam onverwachts met kids dus oma moest mijn dochter toen al haar kado geven)

maar ze was hyper, piet had hard op de deur geramd, ze vloog naar buiten, en hielp iedereen met uitpakken, had 2 mooie woezel en pip boekjes gehad en dvd, en 1 mens ergerje niet spel voor kleine prinsesjes, een k3 pop en fun bricks, die zat bijna te slapen aan tafel hahaha, en nu op school sint aan het vieren.

maare nu op naar de kerst hahaha

19. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier ook een leuke Sinterklaas gehad, al hebben we 'm niet eens echt gevierd dit jaar.
    Voor m'n dochter kocht ik het liedjesboek van V-tech, welke ze geloof ik best leuk vindt. Voor m'n man kocht ik een kraslot en hij won 100 euro.
    Dochter kreeg van de ene opa en oma een setje kleding en van de andere een supergaaf ruchesrokje. Van de laatste opa en oma hebben wij beide een heerlijk luxe chocoladeletter gekregen.

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wij hebben een hele gezellige sint gehad gisteren en vanavnd komt hij nog een keer... :D

Het enige nadeel was dat ik dus ziek ben geworden gisteren. Ik heb het nog net vol kunnen houden tot het eind. Op de terugweg naar huis, wel een hele kilometer rijden, moest mijn man de auto aan de kant zetten omdat ik moest spugen... Ben de rest van de avond zo ziek als een hond geweest... Getver! Gelukkig voel ik me nu al beter, niet meer gespuugd of diarree gehad vannacht, zit nu aan een kopje thee...

Deel Deze Pagina