hoi hoi, ik wil van het weekend een moederdagcadeau gaan maken met onze pleegdochter voor haar eigen moeder maar weet niet zo goed wat... wie heeft er ideeën?
heel simpel en erg leuk.. bij de action een klein formaat schilderdoek halen en een klein schilders ezeltje.. Laat haar met verf dat doek beschilderen op een middenkader na. In het middenkader doe je een mooie foto van haar en je hebt een heel orgineel fotokado.. foto's zijn altijd safe Ik heb het met mijn dochter vorig jaar gedaan voor de oma's.. Die waren helemaal blij...
ze heeft al een schilderijtje gemaakt op school en ik heb nog geen foto's (wordt het eerste weekend dat ze hier komt slapen)... maar wel een leuk idee voor als ze al wat langer hier is en voor haar verjaardag bv iets wil maken! dus ga het wel onthouden
Koop een goedkope terra bloempot en laat haar die beschilderen, doet het altijd goed. Eventueel aflakken. Of een sigaren kistje leuk versieren, leuk als sieraden kistje of een fotolijstje versieren met een leuke tekening erin. Een mooie ketting rijgen.