Hoi meiden, in de folder van de hema staat een moederfiets te koop voor 299 euro, maar hoor graag van mensen die er eentje hebben of het een goede fiets is? Omschrijving: 26 inch aluminium velgen met ruime lage instap extra ruimte tussen stuur en zadel voor kinderzitje stuurstabilisator dubbele standaard antislip-pedalen Nexus-3-versnellingen rollerbrakes AXA solid ART goedgekeurd veiligheidsslot HEMA - fiets - dames- en herenfietsen - damesfiets Hopelijk werkt de link
Ik heb geen ervaring met de fiets van de Hema. Ook al is het niet echt een moederfiets, het heeft wel een aantal dingen die moederfietsen wel horen te hebben. Zoals, lage instap, extra ruimte, dubbele standaard enz. Volgens mij zit het met de kwaliteit van de Hema altijd wel goed, dus het zal heus geen 'barrel' zijn.
hier ervaring althans mijn moeder heeft de fiets en ik heb er vaker op gefietst. Ik vind het een goede fiets. Hij fiets heerlijk en is onwijs licht. Heb zelf een sparta amazone en die weegt 3x zo zwaar. Wel is het een fiets voor niet grote vrouwen Althans mijn moeder is 1,75 en dat gaat wel. Maar die vind een kleinere fiets fijner. Super stevig is de fiets niet vind ik. Maar voor het geld mag je ook niet super kwaliteit verwachten. Kortom ga eens naar de hema je mag hem uitproberen. Ik vind het voor het geld een super fiets in ieder geval.
Nou die hema fiets was niets hoor! Nu een mooie gekocht van Montego proefritje gemaakt en fietstte heerlijk. Ik krijg hem als het goed is volgende week donderdag
Mijn ervaring met B-fietsen (fietsen van de Hema en Halfords ed) is slecht. Ze roesten snel en de trapas (hoe noem je dat in godsnaam hahaha) breken na een jaar of 3. Ik had een goede A-merk fiets, maar die was gejat, daarom een Halfords fiets gekocht omdat ik toen geen nieuwe gazelle kon betalen. Mn vouwfiets kwam van de Hema. Weet echt zeker dat ik bei die winkels nooit meer een fiets ga kopen. Daarom nu mn halfordsfiets nu af is, heb ik weer een gazelle gekocht (ps Montego schijnt volgens diverse fietsenmakers ook een B-merk te zijn die snel roest! Maar die fietsen zijn wel echt mooi!!!!)
Zo! Dat heb je snel gedaan haha. Ik wilde nog posten dat ik de fiets zo ontzettend laag vond (liep er vanmiddag langs), maar dat is dus niet meer nodig .
Marktplaats.nl > Moederdag aktie Moederfiets 6 versnellingen van E299,00 nu - Fietsen en Brommers - Fietsen | Dames | Moederfietsen Deze lijkt er wel wat op, man wou hem kopen voor mij. Maar ik vindt het net een kinderfiets lijken.
Dat zo zo klein zo is met veel fietsen, ik was bij V&D voor die fiets van 199,- euro. Leek ook wel een kinderfiets. Sowieso 26 inch banden vind ik echt te klein (ben 1.78 ) We gaan zaterdag maar naar de "echte" fietsenwinkel, wil toch wel heel graag een moederfiets.
Hier een paar jaar geleden een 'moeder' fiets gekocht bij de Hema, hij is prima. Maar idd niet erg groot, hoeft voor mij ook niet, ben maar 1,60. Maar verder heb ik veel plezier van de fiets, hij is nu al 6 jaar oud en 2 kinderen verder. Roest valt heel erg mee, hij staat hier nl. buiten ivm geen achterom. En in het deel van nederland waar ik woon hoef je ook echt geen bakken met geld uit te geven voor een mooie fiets: is ie zo wég!