Volgende week woensdag zijn de kids van mijn zusje bij mij en mijn zoon. Erg gezellig. Maar nu is het zo dat ik niet zo heel goed ben met kinderen. Heb dus ook niet zo heel veel fantasie. Wil de kids een leuke dag bezorgen maar heb niet een heel groot budget. Wie o wie is hier goed met kids en heeft leuke niet dure dingen om te doen. T gaat om een meisje van 7 een jongen van 6 en een jongen van 5 Groeten
hmm, kinderboerderij ofzo? Die zijn voor zover ik weet gratis? Als het mooi weer is kan je ook in het bos gaan wandelen, het is herfst altijd prachtig om dan op pad te gaan. Volgens mij hoef je op die leeftijd nog niet heel spectaculaire dingen te doen om kinderen blij te maken. Samen kastanjes zoeken en dan met prikkers aan de gang ofzo, spinnenwebben maken enzo. Misschien dat de ouders met kids in die leeftijd betere tips hebben
Idd,lekker naar het bos... regen maakt de kids meestal niet uit.En dan evt daarna bioscoopje maken thuis? Popcorn in de tron,drinken erbij,filmpje aan
Ja, het bos is leuk, helemaal rond deze tijd (herfst)! Tasjes of mandjes mee en spullen verzamelen. Thuis uitstallen, herfstbakjes maken, of een herfstportret oid. Kijk hier eens: Herfst Iets lekkers bakken, speeltuin, kinderboerderij, verven, stoepkrijten, spelletjes, enz.
bios, binnenspeeltuin, knutselen, thuis filmpje kijken, bij de hema heb ke een pakket om drink bekers/mokken te versieren ook leuk. Ik wil ook graag een keer naar het bos, wat is een leuk bos? Ik woon bij Gouda in Zuidholland niet te ver graag
Indoor picknick ( dus gewoon lekker in woonkamer) wel Met kleedje en mandje lekker eten. Enz Bioscoopje (thuis) lichten uit gordijnen dicht dekentjes op de grond iets lekker te eten en te drinken en een leuke kinderfilm Popcorn ketting maken met spekjes Iets van papiermachee maken ( zo spel je dat toch??:d)
de herfst is geweldig voor kinderen! tasje mee het bos in en allemaal dingen verzamelen: bladeren, eikels, kastanjes e.d. Mijn zoon vind het geweldig! en paddestoelen bekijken in het bos e.d. mijn zoon vind het prachtig!
Ik weet niet waaje woont, wij hadden dit weekend onze nichtjes, en zijn in de vogelkelder geweest. Alle diertjes kijken. De ontdekkingstocht niet gedaan, en toch een uur binnen geweest. Van en naar rijden ook 2x20min. Daarna lekker filmpje gekeken. En daarvoor met het winkeltje gespeeld, althans de ah minies op de eetkamertafel en betalen met chocolade centjes. Erg leuk gehad. Op de tafel lagen de hele dag kleurtjes en ze hebben af en aan gekleurd, wel film kijken, kleuren, en weer film kijken. Uit eindelijk waren de kosten 1 zakje chococentjes en friet die we zelf hebben gebakken en nog in voorraad hadden. Dus 90ct eigenlijk. Owja en we hebben een boekje gelezen en een puzzelgemaakt. Oudste is 6, bijna 7 jongste 4 bijna 5. Ik neem aan dat je voldoende speelgoed heb als je zelf ook een zoon hebt, boekjes, puzzels, knutselfrutsel, bij mooi weer even naar buiten. Onze meiden hoeft het niets te kosten als ze maar eens wat anders doen dan ze thuis mee spelen.De andere omgeving is al leuk en spannend genoeg