Ik heb persoon in kwestie contact mee gehad en bedrag word retour gestort en heb een alternatief aangeboden, ik was echt in de veronderstelling dat de site offline was en verder ook geen emails binnengekregen (en ook geen betalingen gecheckt omdat de site offline was naar mijn idee) Ik hoop dat zo iedereen weer happy is en bied mijn excuses aan voor het ongemak...
er is niets aparts of geheimzinnigs aan, de site was naar mijn idee offline omdat de productie van de artikelen (nog steeds niet) op gang zijn, dus ja dan controleer ik deze ook niet op bestellingen (als ik niet weet dat ie online is) ik kom er nu achter en los het meteen (netjes) op en bied een alternatief aan deze besteller, het is rot dat het gebeurd is maar ik was er niet van op de hoogte , nu wel dus heb ik er wat aan gedaan...
Beetje vreemd inderdaad. Nu staat die melding er opeens, maar die stond er niet en TS heeft dus wel gewoon kunnen bestellen... Slechte service...en makkelijk geld verdienen
Als je een webwinkel hebt, krijg je toch gewoon email binnen, en heb je toch gewoon een zakelijke rekening? Beetje raar dat je die nooit controleerd terwijl en dus zomaar transacties bijgeschreven worden en er orderbevestigingen worden verstuurd zonder jou medeweten?
niet zo para doen, voorheen heb ik dit ook door mensen laten checken en konden er geen producten besteld worden, nu heb ik heel de site maar op onderhoudsmodus gesteld zodat het 100% zeker weten niet meer kan gebeuren, fouten gebeuren het gaat er om hoe je ze oplost en met redelijkheid kom je een heel eind
als je met ideal betaald krijg je dit niet altijd op je zakelijke rekening meteen binnen maar op een tussenrekening (in dit geval sisow) daar krijg je wel bericht van maar op je zakelijke mailaccount van deze website, die controleer je niet als je site niet online is (naar jouw idee) orderbevestigingen e.d. gaan allemaal automatisch maar dat zal je niet weten als je niet ermee werkt... als je niet de gekoppelde email checkt (waar ik geen aanleiding toe had omdat ik ervan uitging dat niets besteld kon worden) dan weet je dus niets totdat je werkelijk inlogt..
zie bovenstaande, dit hoeft niet , als je een aparte domeinnaam hebt moet je daar wel op inloggen om je mail te krijgen (of je moet het doorgelinkt hebben, wat ik niet heb omdat ik het nog niet nodig heb gehad)
Tjah.. Ik heb zelf ook een webwinkel, maar ik krijg de orderbevestiging ook in mijn mailbox. Maar krijg mn mail ook binnen op mn telefoon, en mijn site is natuurlijk wel online... het had netjes geweest als je af en toe je mail had gecheckt dan, al was het maar voor evt vragen van klanten, want je mail is natuurlijk niet alleen voor bestellingen 😉 Maargoed...je hebt het netjes opgelost met TS dus ik zal er ook niet meer over vallen
Nou, netjes opgelost triskele! Ts is tevreden en dat is het belangrijkste. Ik snap dat je dit niet in de gaten hebt als je denkt dat er überhaupt nog niets kan gebeuren op je site qua bestellingen ed. Niet zo achterdochtig doen mensen. Het was een foutje en het is netjes opgelost.