Dag ladies, Ik ben nu 5+2 en voel de hele dag al lichte kramp in mn baarmoeder. Vorige week dinsdag en woensdag heel erg gehad en afgelopen maandagavond ook vrij heftig, maar nu dus de hele dag al een beetje. Ook met lage rugpijn en het gevoel te moeten p**pen . Vind het gewoon vervelend, dus zet het maar even hier neer, hopend dat er meer zijn die dit ervaren (hebben). Misschien heeft het ook te maken met de rommelende darmen en obstipatie die ik heb sinds ik zwanger ben? Bedankt voor je reactie alvast!
Herkenbaar! Vanacht door de kramp gewoon af en toe wakker geworden en de lage rugpijn heb ik sinds 2 dagen( en vandaag vrij gehad, dus het komt niet door het werken) Het zal er vast gewoon bij horen, van binnen is vast wat moois bij ons aan het groeien en daar moet plek voor gemaakt worden
hoi babbel, wat knap dat je zo rustig er onder bent, gezien je geschiedenis (als ik het even zo mag verwoorden). ik maak me ook niet heel druk, maar 't is af en toe toch fijn om wat herkenning te vinden . ik zag dat je ook al een mooie buikfoto hebt geplaatst in het oktoberbuiken topic. leuk om elkaar zo een beetje op de hoogte te houden. geniet van je zwangerschap!!
Ja, ik ben zelf redelijk nuchter en natuurlijk hoop en duim ik dat alles goed gaat en ben ik de dagen aan het aftellen tot de 1e echo. Maar ik kan er nu toch niets aan doen en het ergste is volgens mij gaan stressen, dus dat gaan we zeker niet doen Ja grappig dat we elkaar hier ook weer tegenkomen. Jij ook een fijne, hopelijk zorgeloze, zwangerschap!