iemand ervaring met moxa therapie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mirell, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb net de dvd met de sticks besteld
    hoop dat doormiddel hiervan ons kindje gaat draaien.

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bij mij werkte het juist averechts :(
    Mijn energie in mijn benen was juist goed, en als ik met de moxa door zou gaan zou uk alleen maar vaster komen te liggen.
    Ik ben naar een acupuncturist gewest die mijn pols voelde en heeft naaldjes gezet, paar uur later is uk gedraaid.
    Ik zou dus niet zomaar op eigen houtje gaan beginnen maar eerst laten nakijken waar je energie mist

3. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb hele goede ervaringen met de moxasticks! De dag voordat we naar de gyneacoloog moesten voor de draaipoging is ze alsnog zelf gedraaid! Heb contact gehad met de accupuncturist van de site, je kan hem gewoon bellen voor vragen enz. een erg vriendelijke man. Succes ermee!

4. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    De moxa-therapie heeft bij ons helaas niet geholpen. Ook de draaipoging in het ziekenhuis is niet gelukt. Uiteindelijk in het ziekenhuis wel gewoon vaginaal bevallen. Heb hier totaal geen "trauma's" aan overgehouden.

De tweede is nu onderweg. Hoop dat deze meid wel goed gaat liggen, maar door de goede eerste ervaring met stuitligging, maak ik mij totaal geen zorgen.

Succes en ik ben benieuwd, mocht je moxa-therapie of accupunctuur gaan doen, of het geholpen heeft !

Groetjes !

Deel Deze Pagina