Hoi, Wij willen een andere auto aanschaffen. Maar we twijfelen heel erg tussen 3 type's. Audi A4-A6 Bmw 3 serie Volvo V40 Van de bovenstaande hebben we dus al een aantal mooie gezien, maar we kunnen maar geen keuze maken. Welke zouden jullie kiezen en waarom? Groetjes
Ik heb voor de audi (a6)gekozen. Ik vind het gewoon de mooiste auto. Maar heb je het over de nieuwe modellen? ik namelijk wel
ik zou gaan voor de audi... vind dat echt een mooie auto... En Qua veiligheid maakt het denk ik niet zoveel uit... Volvo vind ik echt zo'n burgelijke auto... weet niet waarom... en de bmw, ja is ook wel mooi! Maar audi is denkl ik iets exclusiever nog.... Hmmm... moeilijke keus idd! Succes!
Het gaat om een 2e hands auto? (v40 wordt niet meer gemaakt, dat is nu de V50 geworden dacht ik) Ik zou zeggen Volvo, maar de v40 is niet mijn favo model. Dus dan zou ik kijken naar een V50 of een V70. Anders Audi maar In ieder geval geen BMW.
de BMW, maar ik bne een fan. De audi A6 heeft natuurlijk de meeste ruimte, maar is behoorlijk duur. De BMW is behoorlijk waardevast, de volvo is makkelijker te verkrijgen (nogal populaire leaseauto). De a4, 3 en v40 (of v50 bij het nieuwe type) zijn behoorlijk vergelijkbare auto's, ook qua ruimte en zo. Ga dan praktisch kijken. Hoe is de achterruimte te benaderen, kun je daar makkelijk je buggy in kwijt? Ook qua uitrusting, sommige auto's zijn completer dan andere. Ook niet onbelangrijk, een volvo rijdt anders dan een bmw / audi. Welk motorblok wil je? Nou, wat een boel vragen niet?
Ik ga voor BMW, wij hebben zelf een tijd in een BMW 3 serie gereden, daarna Alfa Romeo en nu sinds een paar weken hebben we een Renault Laguna. Maar ik vond de BMW toch het beste en lekkerste rijden, de Audi A4 is een schitterende wagen maar heb daar nooit in gereden.
ik heb geen verstand van auto's dus ik kan niet kiezen. ik zou de volgende zaken laten meetellen: - met hoeveel personen moet je er in - moet je veel bagage meenemen - moet je veel kilometers maken - heb je lange benen of rugklachten als het alleen is voor af en toe een ritje en wat boodschappen, zou ik de gene nemen die het voordeligst in gebruik is en die makkelijk te parkeren is. als je de hele dag voor je werk moet rijden (in je eentje), zou ik de meest confortabele nemen. Niks zo erg als pijn in je rug omdat je eigenlijk te lang bent ofzo. As je er ook veel mee op vakantie zal gaan enzo, dan zou ik ook kijken of er lekker veel bagage in past. en of er een trekhaak aanzit. en of hij makkelijk een berg op kan. Daarnaast zou ik persoonlijk kijken of ik geld bespaar met een ander merk auto dan een poenerig merk, want al het geld dat je bespaart en je eigenlijk alleen aan het 'merk' uitgeeft, kun je dan uitgeven aan leuke dingen, kleren, schoenen, shoppen en dagjes uit! misschien erg simpel gedacht maar als een renault van de zelfde maat en zelfde comfort etc 8000 euro goedkoper is dan een audi, dan zou ik het wel weten!
We gaan inderdaad voor een 2de hands auto. Het liefst een diesel automaat. En alle 3 de type's zijn er in diesel automaat. Mijn vriend is helemaal weg van de Bmw die we hebben gezien, ik vind de Volvo V40 weer erg mooi. Moeilijk hoor. Wat voor eisen we graag aan het auto willen? - automaat - vrij ruime kofferbak, voor de wandelwagen - onderdelen moet makkelijk te bestellen zijn. Eigenlijk maar vrij weinig eisen denk ik zo toch? Stem ff door, wie weet kunnen jullie ons goed verder helpen. Groetjes
Ik zou gaan voor de Audi. Ik vind dit altijd erg mooie auto's. Ik hou totaal niet van BMW's en een Volvo V40 vind ik inderdaad ook een behoorlijk burgelijke/hoekige auto.
automaat en makkelijk verkrijgbare onderdelen geldt voor alle auto's die je wilt, maar....ik zou gaan proef-inladen met je kinderwagen. Zelf rij ik een BMW 5, die hebben een enorme koffer en de buggy kan daar op 400 manieren wel in. Maar in een 3 station is de kofferbak korter, waardoor een buggy / kinderwagen misschien niet zo handig past. En misshien geldt dit ook voor de overige types. Heb je al gereden? Je moet ook een beetje fijn rijden natuurlijk. Ik vind de audi-diesel wel lawaaiig trouwens. En de BMW automaat is - vanaf 98 of zo - een wat snellere automaat, niet zo'n schakelgat....ook niet onbelangrijk.
Wij hebben zelf de Volvo V40. Superauto: degelijk,veel ruimte en rijd lekker. Moet wel zeggen,hij is burgelijk ja maar ik kan boodschappen doen,de buggy in de achterbak en de kleine er ook nog bij. Je hoeft niet te proppen,hij is heel ruim en dat vond ik het belangrijkste!
ik zou zonder twijfel voor de audi gaan! een bmw vind ik echt een 'ouwelullen' automerk wij hebben een volvo v70 gehad, en daar waren we wel tevreden over (rijd ook erg lekker) maar een audi is echt heel mooi!
Ik roep Audi, gewoon omdat ik/wij die andere merken niks vinden! En audi is meestal nog wel een leuk karretje van te maken!
Het meerendeel gaat toch voor de Audi lees ik. Volgend weekend willen we verder gaan kijken. Eerst inderdaad maar proef rijden met alles 3 en de kinderwagen meenemen is een goed idee... Maar het blijft nog steeds een moeilijke keuze hoor. Maar we gaan er zeker uit komen. Dank je wel voor jullie stemmen en reactie's. Groetjes
zeker weten de audi! wij beiden zijn audi fans en zijn ook op zoek naar een audi (waarschijnlijk de audi a6 avant stationwagen)vind echt mooie auto's. Bmw houd ik echt totaal niet van merk volvo houd ik persoonlijk ook niet van.