Hallo, Wij gaan 10 juli trouwen en geven 14 juli een feest, nou willen we aan komen in een oldtimer en hebben van vrienden een keus gekregen voor een paar auto's.. Maar ik vind het erg lastig. dus nu mijn vraag welke zouden jullie kiezen en waarom ik weet het het moet onze keuze worden maar we vinden ze allemaal even mooi :d www.autoclassictrouwautoverhuur.nl een van deze auto's? Of een van deze: www.ceesvaneck.nl en dan 1 van de c4? Groetjes
De C4 zonder twijfel... Ik zou zelf nog een stapje verder gaan en voor de pick-up truck kiezen (met of zonder pak muisjes erop), maar ik ben dan ook niet helemaal normaal...
hihi tis tot nu toe eenzijdig haha we neigen zelf ook erg naar de c4 maar die andere zijn ook wel mooi
Ik vind het erg van je bruiloft afhangen. Bij een bruiloft met alles erop en eraan en redelijk traditioneel zou ik zeker voor 1 uit de eerste link gaan. Houden jullie het redelijk simpel en minder traditioneel dan zou ik persoonlijk voor de 2e link gaan. Maar het is en blijft een keuze van smaak en daar valt niet over te twisten. Veel succes dus met jullie keuze.