Hoe kon je dit nu ook alweer doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jatobe, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Er was laatst een topic over de blauwe vinkjes van Whatsapp. Iemand had hierop gereageerd, weet niet meer wie, maar ze had een widget lockscreen voor whatsapp. Ik zoek dit ook (gratis graag;)) voor Android. Ik zoek me rot, maar het lukt niet. Kan iemand me helpen?

2. stressbal

stressbal Niet meer actief

Instellingen

Account

Privacy

Leesbewijzen vinkje weghalen ;)

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Hoi, nee dat was het niet. Het was een screen wat je erover heen kan zetten zodat je het berichtje wel lezen kunt, maar het nog niet als gelezen weergegeven wordt (blauwe vinkjes dus). Soort tabblad zeg maar.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Kan het op nog een manier dan? Want zoals hierboven beschreven zo heb ik het ook gedaan. Kan je een bericht lezen maar kan de ander niet ziwn dat hij gelezen is. Andersom geldt dat dan ook natuurlijk.

5. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ja begrijp ik. Nee er is dus nog een andere manier...... zeg maar niet whattsapp openen, maar een soort lockscreen, waarop je het bericht wel kunt lezen, maar dan blijft het in whatsapp nog ongelezen, zo heb ik het begrepen.

6. stressbal

Ohhh dan krijg je een melding en kun je het bericht lezen zonder te openen w8 ff zoeken!

7. stressbal

Instelling, Meldingen nog een keer meldingen staat dan als het goed is geen pop-up. En die moet je aan zetten.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Oke zo , nee dat ken ik niet. :)

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Als je even via menubalkje zoeken doet en zoekt op whatsapp kun je dat topic weer vinden. Daar staat idd iets over in.

10. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ik zie dat helemaal niet staan bij de instellingen........heb ik dan een andere versie oid?

11. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Wat voor telefoon heb je?

Bij mij is het iig een stukje zonder icoontje op het bureaublad vasthouden en dan krijg ik een menuutje met widgets, en de allerlaatste is de whatsapp widget.

12. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Ja onder meldingen inderdaad... dus wat stressbal zegt: instellingen - meldingen en dan kun je kiezen voor geen pop-up of wel een pop-up, zowel bij gewone gesprekken als groepsgesprekken.

13. stressbal

Nee je moet eerst instellingen openen.

Dan heb je een rijtje staan met
    Help
    Profiel
    Account
    Chatinstellingen
    Meldingen
    Contacten.

Dan moet je meldingen openen

Daar staat weer een heel rijtje en moet je nogmaals op meldingen klikken ( staat standaard geen pop up ) en die moet je aan zetten.

14. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    bij mijn man kan het wel, die heef als optie 'instellingen' en dan een onderverdeling. ik heb alleen 'meldingsGELUIDEN' en dan geen optie voor pop up. Heb al gekeken voor updates maar die zijn er niet.......

15. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ja zie nu je berichtje. ik heb dus geen onderdeel 'meldingen' alleen 'meldingsgeluiden' :(

16. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    #16 Knapie, 20 jul 2015
    Laatst bewerkt: 20 jul 2015
    Ik weet welke widget dat is maar kom er niet op. Ik ga ff voor je zoeken.

Die pop-up moet je in ieder geval NIET aanzetten. Op het moment dat de popup in beeld komt worden de vinkjes juist blauw en sta je op online ;)
    Heb al meermaals de vraag gehad hoe ik zo snel mijn berichten kon lezen en zo vaak online was maar dat kwam dus daardoor.
    Edit: ik las net ergens op internet dat dit alleen is indien je ook via de popup reageert. Indien je op close klikt zou het niet mogen kunne.

17. stressbal

Mmmm dat is raar

En updates oid heb je ook allemaal?

Ik heb versie 2.12.176 ( staat bij help en dan over )

18. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    nope, die heb ik dus niet............maar ik kan ook geen andere downloaden? die van mij eindigde op 72 geloof ik. Moet ik dan alles weggooien aan whatsapp en weer nieuwe installeren?

zie nu 2.12.72

19. stressbal

Geen idee eigenlijk.

Ik heb gewoon die vinkjes uit gezet:):D

20. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Welke telefoon heb je?