Ik heb op 18 maart de 20 weken echo gehad. We krijgen een meisje dat is voor 99.5%. we zagen 3 streepjes. Nu las ik op de site ergens dat als je 3 streepjes ziet dat het een jongetje is. Hoe zit het nou. ik begin nu echt te twijfelen. Dit vond ik op de site. -------------------------------------------------------------------------------- van wat ik begrepen heb zie je bij een jongetje zeg maar 3 streepjes en bj een meisje 2 streepjes ...dusse heb jij ene echo foto met 3 streepjes naast elkaar zul je idd een jongetje krijgen, maar ja het wel of niet kunnen zien is maar net of dat je alles opgeslagen hebt tijdens de echo, toen ik de echo (op video destijds) liet zien wist ik niets meer te vertellen alles was alweer vervlogen maar goed kort gezegd, 3 streepjes = jongetje en 2 streepjes = meisje
Ik heb nog geen 20 weken echo gehad en eerlijk gezegd gaan we het geslacht niet weten maar wat ik tot nu toe begrepen heb is: Als het een jongen is dan zien ze dat meestal overduidelijk. Maar een meisje herkennen ze aan 3 streepjes en het feit dat ze zeker denken te weten dat het geen jongen is. Oftewel datgeen wat een jongen een jongen maakt, zien ze niet. Ik denk trouwens dat de echoscopiste / vk hier wel verstand van heeft en als zij zegt dat het 99,5% zeker een meisje is dan zal ze het wel goed gezien hebben, denk je niet? Oja, met meisjes geven ze naar mijn beste weten eigenlijk nooit helemaal zekerheid. Bel anders je VK nog eens. Pien
wat je vond op de site klopt voor geen meter. 3 streepjes is een meisje (logisch eigenlijk, beeld je maar in) en bij een jongen zien ze overduidelijk een piemeltje. Dus.....
Bij ons is het een jongetje en er was duidelijk een klein piemeltje te zien en geen streepjes, zag zelfs al de balletjes.. En volgens mij is het bij een meisje streepjes.. Volgens mij klopt dat niet dan hoor!
Ik weet niet hoe dat zit met een meisje. Maar bij Daan zag je precies 2 balletjes en een piemeltje zitten.
Hallo Allemaal, Dank jullie wel voor de geruststelling. Ik vond het ook een beetje vreemd wat ik las. Ik dacht ff vragen kan geen kwaad.