temperatuur lager en onzeker

Discussion in 'Zwangerschap' started by brabantse1982, Dec 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoi dames,

Ik ben net voor t eerst zwanger en voel me best beetje onzeker. Mn temp was vanochtend ineens 0.2 lager dan de afgelopen weken, gaat het nu mis?
    Verder voel ik mn borsten heel erg, maar ben zo bang dat ik straks ineens niks meer voel, hadden jullie dat gevoel ook in het begin, enne....gaat dat over ;)
    Alvast bedankt allemaal!
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Ik hoop het niet voor je. Het was vannacht wel heel erg koud in vergelijking met andere nachten. (vriespunt) Misschien dat het daaraan kan liggen? Heb je altijd een raam open staan op de slaapkamer?

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hou op met tempen!!! :D
    probeer er van te genieten!

maar als je het echt wil weten: ik had toen het mis ging, naast een lagere temp ook last van bruinverlies wat dus na een paar dagen echt doorzette, en toen bloedde ik ook echt met stolsels enzo

4. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Probeer er inderdaad van te genieten en wees niet te gefocused op het wel/niet hebben van symptomen. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan, maar het heeft absoluut geen invloed op of het goed gaat ja/nee. Helaas heb ik daar tot 2x toe ervaring mee en je doet er helemaal niks aan. Zorgen zijn heel normaal, maar probeer te genieten van deze bijzondere tijd op de rest heb je zelf helaas geen invloed. Ik hoop voor je dat je kan genieten van een goede zwangerschap!

5. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Temp was vanochtend weer netjes 37.1, maar ik ga vanaf nu wel stoppen met tempen, hihi.
    Nee heb geen bruinverlies ook geem krampen, voel mn buik nog niet eigenlijk.
    Bedankt voor de geruststelling.
    xxxxxxxxxx

Share This Page