Ik heb sinds ongeveer 6 weken een neuspiercing, maar sinds de tweede week zit er een soort van bultje boven toen ben ik naar de piercer terug gegaan want ik was als de dood dat ie ontstoken was. Bleek het een puist te zijn die moest gewoon uitknijpen. Dat heb ik gedaan maar het bultje zit er nou nog steeds! En ik knijp hem telkens weer uit. Maar is die nou gewoon ontstoken of iets? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik vind dat bultje echt geeen gezicht
Ik heb ook een neuspiercing gehad.Geen ervaring met een bultje/puistje erop,maar wel met een flinke ontsteking. De één zegt wel sterilon,de ander niet. Ik heb het zelf gedaan met een blok uni cura zeep, en dan met een wattenstaafje. Gewoon iedere dag even reinigen en blijven draaien anders komt het vast te zitten in je snot ( sorry
hier ook een neuspiercing. ik zou hm als ik jou was paar keer per dag met gekookt water poetsen.. sucses er mee!
Ik heb nu mijn 2de neuspiercing en die zt er ongeveer 2 jaar in. Bij mijn eerdere ging het ook mis. Ik kreeg ook een bult aan de binnekant van mijn neus. Ik kneep hem eerst zelf uit maar uiteindelijk ging het niet over. Ik ben ermee naar de huisarts gegaan die enorm schrok. Het was een flinke onsteking en die is op die plaats blijkbaar erg gevaarlijk. Ik heb hem eruit moeten halen. Ik heb hem 2 jaar geleden aan de andere kant laten zetten en geen last. Het beste is uitspoelen met zout water maar bij je neus is dat erg lastig. Succes ermee.
Oke, bedankt voor jullie informatie alvast! ik was hem nu zelf al zo vaak mogelijk met zout oplossing inderdaad maar ik zit er echt over te denken om hem eruit te halen! maarja dan loop ik met zo een lelijk bultje op me neus nu zie je het niet echt met het knopje wat erin zit. ook is het wat dik aan de binnenkant bij het gaatje. Ik denk dat ik hem er maar gewoon uit haal want hier word ik niet goed van
En het stomme is ik heb een half uur geleden dat bultje geprobeerd om zeep te helpen dus nou ziet het er nog erger uit
ik heb mijn neuspiering niet laten piercen maar gewoon laten schieten en merk dat ik veel minder last heb ervan dan meiden die ze hebben laten piercen. nooit onstoken geweest heb hem nu al 4 jaar
Ik heb hem ook laten schieten,helaas wel met ontsteking,maar ja zelfs oorbellen ontsteken standaard bij mij.
Ik word er echt helemaal knetter van Ik ga denk ik van die uni cura zeep halen dat schijnt toch het beste te zijn, en dat het bultje ook weg gaat..
ik heb jaren een neuspiercing gehad. ik denk dat het puistje niks met je piercing te maken heeft. ik zou het goed desinfecteren en niet uitknijpen. gewoon laten zitten en uitrdogen!
hoi ik mijn neuspiercing er tijdens mijn zwangerschap uit gehaald. hb hem 11 jaar gehad maar nog nooit gehad wat jij nu zegt. ik maakte hem regelmatig schoon met sterilon en deed ook vaak een ander in zodat ik die andere goed schoobn kon maken. trouwens een ouist is naar 1 a 2 x uitknijpen toch weg?
ik heb hetzelfde gehad maar dan met mijn navelpiercing komt op zich op hetzelfde neer.. ook met schoonmaken enzo geprobeerd maar niets hielp echt uiteindelijk heb ik een ander staafje gekocht en heb er nooit mere last van gehad dus maybe een andere piercing erin doen? kan zijn dat je niet tegen het materiaal van die piercing kan..
heb al 15 jaar me neusbel/piersing heb er nooit geen last van gehad gewoon goed schoonmaken met sterilon of indd gekookt water
Heb er idd ook last van gehad, in het begin toen ik hem net had. Goed desinfecteren en flink spelen,zodat het soepel blijft, zo is het bij mij over gegaan.
Ik heb het ook bij mijn neuspiercing gehad,mij werd aangeraden door de pierster om het schoon te maken met gekookt afgekoeld water met daarin een theelepel zeezout.Heeft bij mij goed gewerkt. Liefs,Claudia
ik had 2 neiuspiercings langs elkaar. Een bultje erop (is het glimmend en strak? of geel zoals een puistje?) is niet goed. Een bultje aan de binnekant kan wegtrekken, maar ik denk dat het ontstoken is. Als je het te lang zo laat dan wordt het wild vlees en blijf je het voor altijd zien (dat had ik bij mijn navel) Ik heb in het begin alleen gedraaid eraan als ik onder de douche stond en dan unicura zeep gebruiken. overdag en zeker als hij vast zit NIET draaien dan ontsteek je de boel. Warm water weken en dan draaien. Een ringetje kan ook nog wel eens een verbetering zijn.
Ik heb 12 jaar terug ook mijn neus laten schieten dan. Maar dit ging gewoon niet werken bij mij... Twee keer een bloedpropje achter (in meneus)prikkertje zegmaar. Heel vervelend en heel pijnlijk. Over weeg hem nu te laten piercen...