poging tot inbraak

Discussie in 'De lounge' gestart door mandy1, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bij onze buren is vorige week vrijdag ingebroken. nou is onze hond wel gaan blaffen maar wij hebben niet gekeke ofzo, de hond slaat wel vaker aan ook als er vreemde mensen door de straat lopen enz.
    nou hoorde ik de hond vannacht tussen 24.00 uur en 01.00 uur blaffen. ik ben mijn bed uitgegaan ik wou even gaan kijken want stel dat er iemand staat te rommelen aan je deur ofzo. dus ik mijn bedje uit eerst even plassen en toen ik van de wc kwam was de hond stil dus ik dacht niets aan de hand ik ga weer slapen. nou kwamen we vanmorgen beneden was onze schutting omver gebroken en niet de deur maar echt zo'n zijstuk. ze zijn waarschijnlijk geschrokken van de hond en gauw weer weggegaan.
    best een eng idee lig je lekker te slapen en dan staan er vreemde gewoon tussen je spullen te rommelen. de politie is wel langsgeweest omdat er de laatste tijd erg veel ingebroken wordt hier.
    zo moest even mijn verhaaltje kwijt!

2. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Kan me de angst voorstellen zeg...
    Wel een geluk dat ze niet binnen zijn gekomen, fijn een hond!
    Geef hem maar een extra aai vandaag.

Groetjes, Mirelle.

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh gadver, gelukkig zijn ze niet ver gekomen met jullie superhond ;)

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja mijn hond krijgt een extra knuffel en vanmorgen heeft ze gelijk een bot gehad.

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    he bah. gelukkig dat de hond aansloeg die van ons zou dat niet doen die wijst bog de spullen aan hihi. hij gromd wel eens als ie wat hoord buiten maar echt waaks is ie niet daar is ie te schijterig voor. als er maar een fiets verkeerd staan dan loopt ie er met een grote boog omheen.

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dat is gewoon schrikken! Wat een geluk dat de hond aansloeg en de daders wegjaagde! Brr moet je toch niet aan denken dat ze echt ingebroken hadden!

7. Jennefer1985

Jennefer1985 Actief lid

jeetje je zou niet meer zonder hond durven slapen :( je word niet goed van de hoeveelheid inbraken dat je hoort in onze auto ook 2 keer op korte tijd ingebroken terwijl er niets in lag zelfs :( en bij onze buren op klaarlichte dag :( ik kan me er echt kwaad om maken jij draait toch voor de kosten op van de vernielingen die ze achterlaten :(

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja ik kan er ook heel boos om worden als ik ook weet wie het is dan doe ik diegene wat! (zeg ik nu haha). hier kennen veel mensen elkaar dus je hoord altijd wel wat. 2 jaar geleden werd er hier in de buurt ook veel ingebroken en veel auto's vernield ik weet wie dat was hij heeft ook vast gezeten. nou zag ik die persoon laatst fietsen hij is dus weer vrij misschien is hij het wel weer.

9. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    brr bah zeg.
    inbrekers zijn echt klootzakken, kan ze wel afschieten !
    (en dat doe ik zeker als ik dr 1 betrap!)
    Blijf lekker van andermans spullen af en ga werken! Grr haha.

Bij ons is er ook al eens ingebroken.
    Ze hebben alle porseleine poppen meegenomen die voor ons heel veel emotionele waarde hebben. :(

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja dat is nog het ergste ze pakken ook vaak sieraden die hebben ook vaak emotionele waarden.

11. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Bij ons helaas een tijdje terug ook. Flink wat geld en sieraden meegenomen, maar het allerergste vond ik de emotionele tijd die erop volgde. Heb enorme paniekaanvallen en hyperventilatie gehad, durfde een tijdje niet meer alleen te zijn en heb slachtofferhulp gehad. Nooit gedacht dat ik hierop zo zou reageren.... tot je het zelf meemaakt. Het hele huis lag overhoop, echt afschuwelijk om mee te maken, dit gun ik werkelijk niemand :cry:

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    He bah wat eng.
    Vorig jaar is er bij ons ook ingebroken en heel wat spullen gestolen en ik ben sindsdien altijd angstig.
    ( daarom slaap ik met een hamer haha :D )
    Gelukkig dat ze zijn geschrokken van je hond.

Bij ons hebben ze de trouwring van mijn man gestolen en de telefoon en paspoorten.
    Op die gsm stond de harstlag van mijn dochertje :( dat krijg ik ook niet meer terug.
    En die trouwring is ook vet balen dat heeft emotionele waarde. :cry:

13. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    eng he :(

Hier heb ik het vorig jaar gehad gelukkig zijn ze van de hond geschrokken ben ook heel erg blij dat ik hem heb hoor zonder zou ik me lang niet zo veilig voelen.

14. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Lang leve de honden!

15. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Nou ja, lang leve de honden...? Die van ons heeft totaal niet aangeslagen! Het enige voordeel is dat de inbreker de woonkamer niet ingeweest is omdat daar de hond zat, de schijterd. Gelukkig is ons moppie niets aangedaan. Je weet maar nooit he.

16. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Bij ons is wel niet in huis ingebroken..maar bij mij in de auto.
    Zal zeker wel minder erg zijn dan je huis..maar ben er net zo scherp op..
    Kwam er achter toen ik naar mijn werk moest om half vijf 'smorgens..nu als ik vroeg weg moet..kijk ik eerst naar buiten of er geen vreemden in mijn auto zitten.

Echt elke keer kijk ik of mijn deur nog wel dicht zit..dat zal denk ik ook wel met jullie voordeur zijn..

17. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Idd Mazzel dat de hond lekker waaks is!Gelukkig is ons doggie ook lekker waaks alhoe wel soms wordt ik ook een beetje gestoord van dat geblaf maar als ik dit dan weer lees denk ik eigenlijk toch wel goed!

Liefs,Claudia

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    tja ik wordt er af en toe ook wel gestoord van maar heb haar nu toch echt wel goed beloont!

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Goeie waakhond, maar wel eng bha.
    Als ik was hoor blijf ik in m'n bed.
    Helaas hebben we geen hond meer die gaat blaffen.
    Hier in de buurt hebben ze een keer ingebroken in een huis, ze hadden de 2 honden in de berging opgelsoten, en zelf hun slag geslaan :confused:
    Terwijl die mensen boven lagen te slapen.

Deel Deze Pagina