Wel ziek / niet ziek? Ik weet het niet meer..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by aardbei1707, Jan 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,246
    682
    113
    Mijn dochter is al ongeveer 2 maanden verkouden. Snotteren/hoesten.
    Snotteren gaat wel eens over maar hoesten blijft. paar dagen later is ze weer aan het snotteren..
    Nu heeft ze sinds maandag ontstoken oogjes. Er komt pus uit en ze zijn rood. Ik heb al overlegd met de dokter dat als het morgen (vrijdag) nog niet over is dat ik dan weer moet bellen.

Ik weet het alleen niet goed meer. In de ochtend als ze wakker wordt zit er bijna geen pus. Na het slaapje van de middag zit het helemaal vol. ook kan ik haar niet wegleggen om te spelen want dan gaat ze huilen. Als ik haar vast houd trouwens ook. Ze heeft geen koorts. Ik weet alleen niet wat ik met haar moet. Ik heb haar maar op bed gelegd (ze was nog maar 3 kwartier wakker) maar ja ze was alweer aan het duimen en zat in der oogjes te wrijven..

Eenmaal op bed hoor ik haar een beetje praten, dan vraag ik me af waarom kan je het daar wel en niet in de box? of ze nu moe is geweest ik heb geen idee

Ik vraag me af of ze nu wel of niet ziek is? ik weet het niet..
    Op vrijdag gaat ze naar het KDV maar kan dat nu wel? Ik zou eigenlijk met me vriend iets leuks gaan doen want die is morgen ook lekker vrij..

Ik word er eigenlijk niet goed van dat ze zo vaak iets heeft.. het blijft maar zo.. ik heb het idee dat ze alles overneemt. Nu was ik gisteren bij me moeder met haar en die klaagde over keelpijn.. nou ja weet nu al dat mijn dochter dit ook krijg..

Wat denken jullie?

2. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,170
    3,053
    113
    Nederland
    Hier ook zo'n meisje dat van alles geeft. Sinds okt is ze verkouden en afentoe is ze er een week vanaf, maar het is zo weer terug. Ze heeft buikgriep gehad & vandaag voor her eerst echt koorts, hangerig, niks willen (wel eten!) dusja, herken het wel. Echt ziek, weet ik niet. Maar door het kdv lopen ze gewoon steeds virussen op (wel goed voor de weerstand;))
    Morgen gewoon ff bellen en navragen. Als t je niet lekker zit een afspraak maken. Ik ga dat morgen ook doen, gewoon voor de zekerheid.

Sterkte met je uk!

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Hier ook, een soepoogje, de ene ochtend vol prut de andere ochtend niets te zien.
    Hoesten proesten en snotteren.

Ben bezig met zoutspray en luuf , bedje schuin en een ui....maar het blijft maar. Dan gaat t weer een weekje goed, dan beginnen we overnieuw.

De oudste gaat naar de psz en die doet gezellig mee, denk dat hij de virusjes mee neemt.

Ook hier, een kleintje dat niet weet wat hij wil. Heel moe, niet kunnen slapen, jengelen, mopperen...alles is maar heel even leuk.

Maar hij wil ook meer dan hij kan, ik wijt het daar aan.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook een baby die veel snottert en hoest en ziekig is... Tja, griepseizoen :(
    Dat ze in bed wel kan kletsen, is ws omdat het daar rustiger is.

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,246
    682
    113
    Hmm het is toch wel normaal.. maar zo vervelend he.. ik ben ook werkloos maar ben deze week aangenomen en over 2 weken moet ik weer beginnen.. maar ja ik hoop niet dat ze dan weer zoveel ziek is.. want vrij nemen gaat dan een beetje moeilijk!

Hopen dat snel de zon maar begint te schijnen!

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Zolang je kindje geen koorts heeft kan ze gewoon naar het kdv.
    Hier ook sinds ze een maand oud is verkouden etc.
    Ze heeft maanden geleden ook al waterpokken gehad, buikgriep in nov. Heel zielig. Maar ze heeft nog maar 1x koorts gehad. Maar dat was waarschijnlijk door tandjes (maar 1 dag koorts zonder zetpil overgegaan).

Niks aan te doen helaas.

Die ogen kan je trouwens schoonmaken door water te koken watteschijfjes in een beker doen met dat gekookte water. En als het afgekoeld is schoonmaken. Naar de neus wrijven en elke wrijving nieuwe watteschijf gebruiken.

Ook af en toe echt laten huilen zodat die traanbuisjes goed open gaan.

Share This Page