Mijn zoontje van 19 maanden heeft van de ka nexium gekregen. Ze weten niet zeker of hij een verborgen reflux heeft en daarom hebben ze hem nu voor twee weken medicatie gegeven. Heb t hem vanavond gegeven maar hij huilt de hele tijd. Mijn zoontje slaapt al 19 maanden heel slecht en wordt s nachts schreeuwend wakker na veel onderzoeken komen de ka niet verder en zijn na een ander zh gegaan en t eerste waar hun aan dachten was een verborgen reflux. Ze wilde hem gisteren een 24 uurs sonde in brengen maar dat is niet gelukt vandaar dat ze hem nu twee weken de nexium hebben gegeven. Is dit normaal dat je er buikpijn van krijgt of zo van gaat huilen.
hoi mijn zoon heeft zware verborgen reflux, dit omdat hij het heeft maar niet Altijd heeft, hij heeft het in vlagen zo gaat het een paardagen goed, zo heeft hij het weer. De ka had zelfs een ph meting gedaan maar die was negatief dus wij ander eten en zelfs aan de neocate. afin, ik ben toen zelf gaan dokteren en heb graviscon gekocht (anijs) als ik vermoedde dat hij weer last had ( kijk goed naar je kind en geef het niet altijd als hij huil, alleen als je denkt dat dat het is) heb ik in een flessenspeendop (groot gat) het speentje alleen het tuutje gevuld met graviscon (dit komt overeen met 1ml) en het verdween na 2 a3min als sneeuw voor de zon!! (na het opzuigen metee n een speen geven omdat ze dan blijven slikken anders hangtbhet en duurt het langer voordat het zakt) toen werd mijn gevoel bevestigt. en wik weer terug naar de KA wii nexoim voorgeschreven gekregen. Hielp helemaal niets. en ka adviseerde ons gewoon door te gaan met graviscon voor komende twee maanden . moet wel zeggen na het 5weken sprongetje gaat het een heel stik beter en heeft het nu nog monder vaak. sterkte en succes en maagzuur brand de slokdarmweg en dat doet heel zeer voor kindjss vandaar het erge huilen ozkt op me telefoon van de extraletters)
Ga eens naar een osteopaat, of ben je daar al geweest? Mijn zoontje heeft als baby nexium gehad en dat hielp wel iets. Geen huilbuien iig
Hier nexium vanwege verborgen reflux en dat werkt heel goed. Ze krijgt er wel enorme verstopping van, dus daarvoor weer een ander middel. Het duurde trouwens wel even een kleine week voor we echt verschil merkten met de nexium.
Mijn zoontje heeft nexium gehad vanaf 10 dagen oud tot 10 maanden ivm verborgen reflux. Werkte hier erg goed. Hij had ook echt dat hij schreeuwend wakker werd, kwam doordat zijn slokdarm helemaal geirriteerd was door de zure maaginhoud die omhoog liep, en dat doet zeer.. Dat was daarna weg. Het haalt niet de reflux klachten weg, maar zorgt dat de voeding die evt omhoog loopt niet zo zuur is. Maar inderdaad mijn zoontje kreeg verschrikkelijke verstopping ervan, dus gebruikte movicolon erbij. Hou dat in de gaten. succes
@ sunlover we zijn al bij een osteopaat geweest.maar t hielp niet. Hij slaapt af en toe wel eens een nacht door maar kan dat met verborgen reflux?
Hier eerst zantac gehsd ivm verborgen reglux toem hij 6 mnd was werd spugrn erger en buigde van lijn af tot later afvallen toen met 9 maanden over op necium en ab hij had trage maahledeging bij.mij zou hik blijven spugenaar de ziur eruit en dat hirlp echt hey deed hem stuk minder pijn nu is hij e15 maanden en van alles af zijn maagledeging is nu helemaal op gang. Maar voor remmen van zuur brn ik zeer tevreden het deed meer als zantac.
Een osteopaat kan alleen iets met reflux als die veroorzaakt wordt door klemzittende wervels/zenuwen. Als het echt het maagklepje zelf is dat de problemen veroorzaakt, kan een osteopaat niets aan het probleem doen en is medicatie toch vaak nodig. Onze oudste was na 1 behandeling van de reflux af: bij haar was die onderdeel van het kiss-syndroom, waar osteopaten echt wonderen bij verrichten. Onze jongste heeft echt last van een niet goed sluitend maagklepje, (maagbiopt voor gehad), plus dat haar hartmedicatie de productie van maagzuur lijkt te stimuleren, en bij haar heeft de osteopaat dus ook helemaal niets kunnen doen aan de reflux.
Ik snap t alleen niet hoe kan t dat mijn zoontje dan wel een nacht door slaapt en dan weer niet? Kan dit met verborgen reflux of hebben ze daar elke nacht last van. Hij heeft overdag nergens last van!
Mijn zoontje had tot 2o maanden een zware verborgen reflux. Hij kreeg hoervoor vanaf 10 weken Nexium, 2x daags 5 mg was genoeg hielp. Hij werd niet huilend wakker sinds de nexium. Heb je het bedje al schuin gezet?
Vraagje: gaan ze de pH metrie meting over twee weken dan alsnog doen? Vreemd dat het niet elukt is. Dan had je wel veel duidelijkheid!