Ik ben nu al tijden op zoek naar een fijne jeans / spijkerbroek. En het wil maar niet lukken..Ik heb maat 48, soms 50. Negen van de tien keer kom je dan terecht in van die stretch gevallen, die vaak na een half uur dragen al van mijn kont glijden omdat ze uitlubberen..Ik wil gewoon een echte spijkerbroek, met wat stuggere stof, ik voel me in die stretch dingen juist 10 keer zo dik Wie heeft er tips? Wat ik al geprobeerd heb: -H&M+ -Miss Etam -WE (had hele fijne maar mijn maat lijkt daar uit te zijn?) -C&A
Levi's heeft ook een plus size lijn geloof ik. Nu heb ik zelf geen grote maat (wel ronde vormen) maar ik vind de pasvorm en stof van Levi's wel erg fijn! Volgensmij zitten in hun shaping lijn ook grotere maten. Ik heb zelf een 1 shaping broek en dat is een mooie stevige stof. Niet dat slappe stretch a la h&m.
Ik zweer bij de broeken van M&S mode (nu reclame) en dan het Skinny model. Die zat lekker in maat 52 en nu ook in maat 44-46. Maar je moet even opzoek naar het model wat bij jou past dus passen, passen, passen .