Gister heb ik mifegyne geslikt, weinig van gemerkt. Vanmorgen vroeg 2 tabletten cytotec ingebracht, voelde wel wat krampen maar verder niet. 4 uur later de andere 2 tabletten ingebracht. Kreeg toen heftige krampen en verloor veel bloed, dikke stolsels etc. Daarna weer rustig, en einde vd middag weer best veel bloedverlies. Zo gaat het steeds eigenlijk, met vlagen verlies ik bloed en af en toe een wat heftigere kramp dan normaal.. Maar waarschijnlijk zijn die tabletten er dus ook uitgekomen, toen ik voor het eerst bloed verloor. Dan werkt het toch daarna niet meer? De eerste twee voelde ik nog zitten toen ik de andere twee inbracht. Vraag me nu steeds af of dit het was of dat het ergste nog moet komen. Vruchtje is al met ong 8 weken gestopt met groeien en ben nu zo'n 5 weken verder.. Heb pas over twee weken controle echo, en ben zo bang dat ik dan pas hoor dat nog niet alles weg is en dat ik dan alsnog gecuretteerd moet worden. Op de echo een week geleden zag je echt al dat het vruchtzakje kleiner was geworden en het wat in elkaar gezakt was zeg maar.. kan het zijn dat ik dat ongemerkt toch al verloren ben? Hoeveel bloed is ong normaal dat je verliest met een miskraam? Sorry voor het lange verhaal, heb zoveel vragen en voel me erg onzeker..
Ik ben het vruchtje nog nooit onopgemerkt verloren met dat termijn. Mijn ervaring is dat de krampen steeds meer toenemen en na het vruchtje te hebben verloren is het helemaal over. Bloedverlies verschilt per keer. Maar als jij nog af en toe krampen hebt, ben je nog niet klaar denk ik. Na de tabletten inbrengen moet je een half uur blijven liggen en daarna mag je ze verliezen. De stof is dan al opgenomen door het lichaam. Ik heb altijd 2 dagen 4 pillen tegelijk ingebracht en het vruchtje kwam altijd pas de 2e dag. Misschien kan je overleggen met de gyn? En anders morgen? Misschien krijg je dan ook wel een 2e dosis. Sterkte!
Bedankt voor je reactie.. ik heb na de laatste twee pillen zeker een uur gelegen, dus dat is dan hopelijk wel goed gegaan.. Nu nog wel bloedverlies maar meer als een flinke ongesteldheid. Hoop dat dit het was, maar bel morgen denk maar ff naar de gyn..
Wat raar dat je maar 2 tabletten in hoefde te brengen en dan pas na 4 uur de volgende 2. In mijn ziekenhuis hebben ze het beleid dat er 4 tabletten in 1x ingebracht moeten worden. Weet je zeker dat een stolsel niet een vruchtzakje geweest is? Bel anders naar het ziekenhuis op en vraag deze week een controle echo. Sterkte!