Ik ben zo benieuwd naar jullie reacties.... Zien jullie iets? Of gewoon helemaal niets??? bij een ander forumbericht had ik 1 reactie.... Hoop hier op meer...
@ilona4, heb ik nu de verkeerde geupload? Ik dacht dat jij in het andere topic over de 3de echo had die ik had geplaatst....
whahaha ja je hebt gelijk de foto ligt nu op zn kant lol onder het grote uitsteeksel van de eerste foto zie je twee streepjes, ik zeg aan de stand daarvan dat het een meisje is ... had mn bril net niet op denk haha sorry
Nou, nog 2 dagen wachten. Zo moeilijk!!!! Gek he, hoe dichter bij hoe langer de dagen duren.... pffffff. Dus morgen nog een hele dag en dan donderdag ook nog een groot gedeelte. Ben pas om half 5 aan de beurt... En dan maar hopen dat ze iets zien.... Hopend at de kleine uk meewerkt....
@moiss..... 2 dagen is al lekker snel, al lijkt het nog ver... je laat het ons wel weten he!!? denk dat ik ook maar ga kijken of het ergens eerder kan dan 17 weken
Wow, veel meisjes..... en 1 jongetje.... Zit hier zowat te huilen. hahahaha. Zijn er nog meer mensen die graag hun mening willen geven? Kom maar op hoor! wat is dit leuk!
Losse NUB topics zijn niet toegestaan. Je kan je vraag in http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/444005-grote-nub-topic-deel-4-a.html plaatsen.