hey dames heb deze middag getest en had best wel wat gedronken zit nu op dag 43 is dit een positieve test of een tuur streep?
Meid...wat hoop ik voor jou dat hij oploopt.Het is jullie enorm gegund! Ik heb je vorige topic gevolgd...hoe gaat het met jullie? Ik heb nog vaak aan je gedacht...
Pipo Het gaat nu redelijk met me Morgenvroeg test ik opnieuw hoop zou dat hij dan duidelijker is Deze dag zal moeilijk worden om door te komen zonder te testen maar heb weer een paar symptomen die overeen komen zoals zichtbare aders donkere tepelhoven vaak plassen .. en ik zit nu op dag 44 maar kan natuurlijk ook mijn lichaam zijn die me voor de gek houd .. Ik vind dit zo zenuwslopend maar moest er niks zijn zou er geen lichte streep zijn denk ik ..
Zijn beide van gisteren hoop dat hij morgen duidelijker is dan doe ik hem met ochtendurine deze was van in de namiddag en best veel gedronken .. Heb ook al gehoord dat kv2v5 geen knallers geven
Jawel hoor,kv knalt echt wel,alleen soms duu rt het iets langer voor je een knaller hebt. Fijn dat het redelijk gaat...dat is voor nu ook het hoogst haalbare.Het is nog maar zo kort geleden meis...Ik hoop datv je terug kan kijken op een 'mooi' afscheid,dat alles gegaan is zoals jullie hadden gewild.