Bultje in nek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spiegeltje, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

17 nov 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Mijn dochter is afgelopen week ziek geweest met koorts en ze was verkouden en heeft een kuurtje gehad voor d'r oortje daar ben ik nog mee bezig. Maar nu ontdekte ik een paar dagen geleden een bultje ongeveer aan de onderkant van je nek wat dan overgaat naar je schouders net na dat kuiltje maar nu voelde ik vandaag weer en ik vind het groter geworden als ze staat dan zie je hem gewoon zitten. Zal ik even de kuur afwachten of gewoon de dokter bellen? Ben namelijk afgelopen week ook al 2 keer geweest. Hij schiet ook weg als je eraan voelt.
    Groetjes

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is volgens mij een opgezwollen klier.....Hier ook al eens gehad en ik schrok toen ook!

Bel gewoon even en vraag het na wat je moet doen...daar zijn ze toch voor...misschien willen ze haar even zien of kunnen ze je advies geven toch?

3. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

17 nov 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa ik vind het ook eng maar heb net de dokter gebeld en kan vanmiddag even langskomen. Bedankt voor je advies.
    Groejes

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik weet wel zeker dat dat een kliertje is, heel normaal na koorts en verkoudheid. Ik zou hier zeker niet voor naar een huisarts gaan.
    Kan wel een week of 6 duren voor het weg is

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

NOu jada als je het voor de eerste keer meemaakt kun je toch zker gewoon naar je HA gaan.
    Ik doe het nu ook niet meer maar als je het nog nooit hebt gevoeld schrik je toch wel even zeg...

6. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

17 nov 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht eerst ook is een kliertje maar hij is groter geworden nu de verkoudheid zo goed als weg is dat is toch raar?
    Groetjes

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

kan gewoon....is vast het kliertje hoor....

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Waarschijnlijk een kliertje. Maar kan ook een vetbultje zijn. Die heeft mijn oudste ook in zijn nek. Zit er na 4 jaar nog braafjes te zitten. Kan geen kwaad verder..

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Snap je bezorgdheid hoor maar weet wel zeker dat een kliertje is.
    een opgezet kliertje kan best lang blijven zitten. en inderdaad zelfs groter worden

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Natuurlijk kan dat. Maar 1+1 is 2.. verkoudheid geeft vaak opgezette kliertjes.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik snap je wel....maar ik schrok ook de eerste keer en hoor liever van de HA dan dat het gewoon een kliertje is...nu weet ik het dus ga ik ook niet meer. Maar de eerste keer weet je dat niet en daarbij kan een HA beter beoordelen wat het is TS en wij kunnen dat niet;)

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik denk ook dat het een klier is. Mijn dochter had er vroeger ook een in de nek en dachten ze een vetbult of klier. Foto gemaakt maar was onschuldig.

Deel Deze Pagina