Volgende week gaat onze dochter op schoolkamp. Hiervoor heeft ze een goed fiets nodig, want ze moeten 30 kilometer fietsen. Omdat ze in juli jarig is en ook naar het voortgezet onderwijs gaat, hebben we besloten om haar een goede nieuwe fiets te kopen. Alvast voor haar verjaardag, maar ook om goed op kamp te kunnen. Haar huidige fiets is ver over de uiterste houdbaarheidsdatum, dus het is wel noodzakelijk. Nu wil ze graag een transportfiets met een mand voorop. Na veel googlen hebben we eindelijk één gevonden die onze puberdochter kan waarderen . Eind april besteld en betaald. Medio mei zou hij leverbaar zijn. Na een paar mailtjes over en weer over wanneer de fiets komt, krijg ik net een mailtje dat hij deze week vanuit de fabriek komt, maar dat lever pas volgende week gaat gebeuren! Ships, en nu???? Ze kan mijn fiets niet mee, want die ben ik nodig om onze jongste naar school te brengen en boodschappen te doen. Ook verder in de omgeving geen mogelijkheden. Nu heeft onze dochter emotie-regulatie stoornis waardoor ze met dit soort dingen niet om kan gaan. Ik hou mijn hart vast hoe ik dit moet gaan brengen... Ik ben bang dat ze niet meer mee wil op kamp en dat we weer flink drama gaan krijgen de komende dagen... Geld krijgen we niet terug, want hij is "speciaal voor ons besteld". Dus ergens anders een andere fiets kopen is geen optie. Helpppp ggggrrrr
Misschien kan ze een fiets lenen van oma, tante, vrienden, buren enz enz Heb je FB? Misschien daar een berichtje plaatsen?
Heb het bedrijf al de hele situatie uitgelegd, maar zijn gaan hier verder niet op in en houden vast bij het uitleveren vanaf volgende week... Familie woont niet in de buurt en vrienden hebben we eigenlijk niet. Een klein wereldje dus Een fiets huren lijkt de enige oplossing. Ga me daar morgen maar eens in verdiepen!
Lief aangeboden. Wij wonen in noord groningen. Ik ga eerst nog even kijken of er op school nog iets te regelen valt.