Hallo, Momenteel ben ik ruim 36 weken zwanger. Ik heb veel pijn door bekkeninstabiliteit en fibromyalgie (reuma). Hierdoor kan ik (bijna) niet meer slapen waardoor ik de pijn steeds minder goed kan opvangen. Het wordt dus steeds erger. Nu is er door mijn huisarts en verloskundige geopperd om mij op te laten nemen in het ziekenhuis. Ik zal dan morfine krijgen zodat ik eventjes geen pijn heb en goed bij kan slapen. Ik vind morfine erg 'eng' klinken. Het schijnt geen kwaad te kunnen voor de baby, maar is dat op lange termijn ook zo? Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft? Heeft een opname je geholpen, hoe heb je het ervaren etc, etc. Alvast bedankt, Liefs JO
Wel met pethidine, en dat was zalig. Ik heb 4 dagen in het zkh gelegen met aambeien en kwam herboren terug. ( nou ja overdreven) en mijn buik was 3x zo groot, rust heeft me echt goed gedaan!
mijn vriendin heeft het ook gedaan, beetje geslapen. Bij de zwangerschapsgym had iemand een baarmoeder die niet gekanteld was en waardoor haar darmen in het nauw kwamen. Heel veel pijn. zij ging een keer per week een nachtje in het ziekenhuis slapen met pethidine. zo kon ze een beetje bijtanken .