Onze dochter had altijd zo'n LED nachtlampje die na 9 min ofzo vanzelf uitging. Ideaal. Nijntje, ruim 6 jaar mee gedaan. Toen ging die kapot en kreeg ze eenzelfde lampje in eenhoorn variant, kon ook nog van kleur wisselen. Helaas vreet dat ding batterijen dus deed het meer niet dan wel en staat inmiddels als leuk beeldje op haar nachtkastje. Als wekker heeft ze Sam het schaap vanaf dat ze 2,5 is. Sam en ik hadden nooit zo'n goede verstandhouding, maar vanmorgen plaste Sam ineens bruin water. (beker water omgevallen, Sam lag in een plas water, kunnen batterijen niet tegen). Helaas Sam overleden. Kortom; dochter wordt eind deze maand 7, dus kan ze leuk een nieuwe wekker krijgen. Liefst inclusief lampje. Wie heeft een goede tip? Liefst een digitale wekker, niet te moeilijk te bedienen en als het kan met een simpel knopje om een lampje aan te zetten 'snachts. Ohja en graag gewoon met stekker in stopcontact!
Wij geven de Kidsleep Kidklok. Voldoet aan al jouw voorwaarden. Bovenop een grote knop om lichtje aan te doen. Wekker in te stellen zodat dochter weet of het al tijd is om op te staan. Analoge klok én digitale. En een stekker.
https://www.bol.com/nl/p/alecto-bc-100-slaaptrainer-nachtlamp-wekker-stimuleert-kinderen-in-bed-te-blijven-geeft-ouders-meer-nachtrust-wit/9200000081913036/?Referrer=ADVNLGOO002035-G-58522981198-S-474847445202-9200000081913036&gclid=EAIaIQobChMIxe-2sPb-4QIVQflRCh0LaA50EAQYASABEgLKMvD_BwE Deze hebben wij. Zal nog wel ergens goedkoper te vinden zijn. Misschien voor je dochter niks, omdat het blauw en geel licht geeft. Maar je kan de tijd ervan instellen. Mijn dochter weet hoe ze hem aan en uit kan zetten en hoe het licht feller of minder fel te zetten, hij is erg makkelijk te bedienen. Je kan hem dan evt zo instellen dat ie altijd blauw of altijd geel licht geeft. Edit: zie nu pas dat je een stekker in stopcontact wil, dan heb ik niks gezegd. Deze moet je met usb opladen.
Niet met stekker, maar van Lego heb je ook leuke kinderwekkers. Mijn zoon heeft er 1 van Ninjago, als je op het hoofd drukt gaat het lampje aan. Er zijn ook leuke meidenvarianten zag ik, Batgirl of Lucy van Lego Movie. Als je dochter tenminste van Lego houdt natuurlijk.
Kruidvat heeft nu deze voor een spotprijsje, maar het lampje is maar heel kort aan. Vooral om 's nachts ff de tijd te kunnen zien als je op het hoofd drukt denk ik.. Maar weet niet of dat te kinderachtig is, die van mij is pas 5,5 haha!
We hebben een kidsleep moon voor beide kinderen, bevalt hier erg goed, is makkelijk te bedienen en kan zowel met batterijen als met een stekker.