Het is weer eens zover, slaapgebrek

Discussie in 'De lounge' gestart door melisjuh30, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Hoi!

Ik heb nu al bijna een week last van moeilijk slapen. Zo nu dus ook weer.
    En dit keer heb ik gekozen om naar beneden te gaan. FF uurtje computeren en over een half uurtje probeer ik t bedje weer eens.
    De ene keer kan ik niet in slaap komen en de andere keer wordt ik tig keer wakker. :(
    Op mijn rug liggen lukt niet meer.
    Dan maar heel veel draaien van de ene zij naar de andere.
    En t is ook zo warm op bed! pfff. daar had ik nooit last van maar kzweet er nu haast vanaf.

Iemand nog tips om toch lekker te slapen de laatste weken :(:

2. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik had hier ook heel erg last van rond de 20 week....heb weken lang op de bank geslapen :oops: (s'nachts filmpje kijken en dan viel ik wel in slaap).
    Tegenwoordig neem ik een lekkere heete douche en wordt daar lekker suf van.
    Tegenwoordig kan ik wel 24uur in een dag slapen.

En anders misschien een kopje warme melk? Ik lust het niet, maar het schijnt te helpen heb ik gehoord.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Geen tips...ook om 5 uur maar naar beneden gegaan omdat ik al n uur wakker lag.
    Heb wat postzaakjes geregeld, emailtjes gedaan en n afwasje. Om kwart voor zeven de tafel gedekt en na zon 20 minuten kwam de rest naar beneden gedruppelt.
    Had mn bril opgedaan ipv mn lenzen in te doen die ik eigenlijk altijd in heb.
    Wendy werd na n tijdje wakker en papa haalde dr naar beneden.
    Ik begroete haar enthausiast en ze keek me aan alsof ze wilde zeggen "En wie mag jij dan wel niet zijn!?" :)
    Na wat aarzelen en n aantal keer goed kijken is ze toch maar bij me gaan drinken ;)

4. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Heb daar ook last van...maar komt ook mede doordat de kleine sávonds en s'nachts behoorlijk actief is :( dus doe overdag nog wel een dutje als ik de kans krijg.
    En ook ik heb het warm in bed,zweet me soms rot en dat terwijl ik een enorme koukleum ben! En heb altijd raam open.

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik slaap nooit goed. ( nooit gedaan ook.) ik heb een goede nacht als ik 3 uur achtereen slaap. en als ik 2 slaapjes kan doen is het een supernacht. nu slaap ik al 3 weken amper meer omdat ik de hele dag door moet hoesten en vooral als ik ga liggen. je schijnt er maar moeilijk vanaf te komen als je zwanger bent. pffttt

6. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    Ik kan al helemaal me draai niet vinden in bed. Links dan weer rechts dan weer naar links. Pfff word er gek van

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb het ook, lig vaak vanaf een uur of 3 tot 6 wakker, omdat ik een zwangerschapsallergie heb en steeds als ik uit bed ben geweest om te plassen om 3 uur dan beginnen de niesbuien, ik wordt er helemaal gek van, tranende ogen en maar niezen, mijn man ligt sinds kort op de logeerkamer, die kan het niet meer aan die gebroken nachten......ik heb al aangeboden om dan beneden te gaan zitten niezen, mag niet van hem, ik slaap al zo weinig....ook wel weer lief trouwens. iets ondernemen om de slaap weer te vatten helpt mij dus ook niet, ik kan niet al niezend dingen doen, knap iemand die het wel kan :)

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik sliep met name de laatste 2 weken niet zo denderend...kon er niet echt veel aan doen eigenlijk. Bleef wel zo lang mogelijk liggen als ik er behoefte aan had. En overdags lekker rustig aan. Tijdens het verlof dus. Overdags slapen is voor mij een ramp, aangezien ik dan sowieso al een uur nodig heb om in te slapen.

Wel balen hoor meid! Ik hoop voor je dat je nog wat uurtjes kunt meepikken!

Deel Deze Pagina