Weten jullie een goede site waar je beschikbare campings kunt vinden? Dus zoeken op datum en dan de beschikbare campings zien?
Anwb. Alleen naar mijn ervaring staan bij lange na niet alle campings in hun database. Ben je voor deze zomer op zoek naar een camping? In Nederland toevallig? Je hebt op fb groepen zoals kamperen met de caravan of kamperen met jonge kinderen etc. Daar heb ik ook veel aangehad bij mijn zoektocht.
Ja inderdaad voor de zomer nog ☺️ Nederland, Duitsland, Oostenrijk zoeken we, ik zal de Facebook groepen ook eens bekijken Helaas geen soort booking.com voor campings?
Geen beschikbaarheid, maar wel informatie over heel veel campings: https://www.acsi.eu/nl/producten/acsi-apps/
Anwb, allcamps, pitch-up, glamping.nl vekabo Helaas hebben kleine campings vaak geen geavanceerd online reserveringssysteem wat aangesloten is op zo’n zoeksite, dus moet je alsnog gaan bellen.
Hou er wel rekening mee dat in Duitsland en Oostenrijk nog campings dicht zijn vanwege de overstromingen. Het kost wat tijd, maar zo hebben wij vrijdag nog een leuke camping kunnen boeken voor aankomende vrijdag tot 8 augustus. Wij wilde dus het liefste aan zee. Dus ik heb Google maps geopend, en dus gezocht op campings Zeeland. Je ziet niet meteen wat er beschikbaar is. Maar je komt zo wel campings tegen die je nooit in de zoekmachines tegenkomt.
helaas nog nooit gevonden inderdaad... zou ook makkelijk zijn als je rondtrekt - dat je gelijk ziet in de regio waar je heengaat, op welke camping nog een plekje is... maar op acsi staan er wel vrij veel: https://www.eurocampings.nl/
ja klopt hoor, ik kan wel veel sites vinden via Google naar dan heb je van een keten het aanbod welke veelal vol is Zoek plekken voor een week maar ook voor 1/2/3 nachten dus heel lastig zoeken om alles te vinden. Of het lijkt beschikbaar maar na een aantal keren doorklikken in het boekingssysteem toch niet helaas
Dankjewel, zou dat wel zin hebben, in mijn beleving is nu alles vol of valt dat wel een beetje mee en is dat alleen op de campings waar je online kunt boeken?
Zij kunnen de reserveringsschemas zien en zien zo in 1 opslag waar er gaten zijn waar dus nog een plek is…
Ik zou een oproepje zetten op Facebook in de boerencamping-groep. Campings die nog plek hebben reageren dan. Heb vaak gezien dat mensen zo toch leuke plekjes vonden. Succes!