Hoi Dames, bij de 1e follikel meting bleek dat er een paar eitjes al overrijp waren , die tellen dus niet meer mee helaas. Ze zullen waarshijnlijk mn lichaam verlaten. Nu is het wachten tot de andere groter worden.Zopndag weer een echo en dinsdag de punctie. Er blijven er mischien 7 over. Ik ben best teleurgesteld. Is dat niet wat weinig? Thanx voor je anwoord.
is op zich niet slecht hoor ik had 1e ivf: 21 eiblaasjes 2e ivf: 50 eiblaasjes ( is gestaakt) 3e ivf: 10 eiblaasjes 4e ivf: 15 eiblaasjes
1e ICSI: 21 eiblaasjes aangeprikt. Waarvan 15 bruikbare eicellen. En daaruit zijn 9 goede embryo's ontstaan.
Hoi Lindinha, Vandaag de punctie gehad? Gelukkig achter de rug dus. Pfffff... dan kun je echt lekker genieten van je weekeind. Hoe is het vandaag gegaan bij je punctie? Hoe lag duurt het hele 'feest' eigenlijk? Ik moet over een paar maanden ook en ben best nerveus (lees: schijt 7 kleuren stront).
Ik weet niet hoeveel follikels er zijn aangeprikt (het voelde als 100.000) Maar we hadden 13 eitjes, daarvan waren er 12 bevrucht. We hebben er 1 teruggeplaatst en er zitten er nog 9 in de vriezer. Dus voor ons is het heel goed gegaan.... Herma, je moet echt afwachten hoor hoeveel eitjes er geoogst kunnen worden. Ik vond 13 ook veel, had ik ook niet echt verwacht. En stel dat de bevruchting en deling net zo goed gaat als bij ons, dan hou je er best veel over. Heel veel succes!
Punctie ging wel redelijk, helaas nog steeds niet pijnloos, maar beter vol te houden dan vorige keer. Het hele circus duurt gelukkig niet heel lang hoor, alles bij elkaar ongeveer 15/20 minuutjes.
Eerste IVF: 17eitjes waarvan 15 bevrucht, 1 TP en nog 13 in de vriezer. Wij hadden echt een mega score!
Sloppyslayer dat is zeker een goede score! wouw 13 potentiele broertjes en zusjes in de vriezer! En ik lees dat je zwanger bent gefeliciteerd!
Jeetje,wat veel zeg, da's goed! In welk ziekenhuis zit jij? Ik heb vorig jaar een ivf poging gehad in het EMC in Rotterdam.Daar zijn ze heel streng in het invriezen van embryo's.Gebeurt dus maar heel sporadisch.. Vraag me af of ze in ieder ziekenhuis zo kritisch zijn.
1e IVF: 26 eicellen, geen bevruchting 1e ICSI: 4 eicellen, 3 bevrucht, 2 embryootjes teruggeplaatst, met als resultaat een prachtige dochter. 1e ICSI tweede kindje: 10 eicellen, 5 bevrucht, 2 embryootjes teruggeplaatst en weer meteen zwanger. Nog één embryootje in de vriezer.
Ik had veel follikels, toch maar 8 eitjes, waarvan 7 geinsemineerd. 5 zijn er gaan delen. Helaas waren het allemaal C-tjes, waarvan ik er 2 terug kreeg. Wel een positieve test, maar 3 dagen later was het helaas alweer voorbij... De punctie viel me 100% mee. Maar ik kreeg wel een stoot morfine (of iets wat er op lijkt) en dat deed het goed Groetjes Mia