Heb eerder deze test gebruikt en geeft bij mij wel vaker een vals (indroog) lijntje.. Maar dit is toch echt een streepje en verscheen direct. Heb normaal een cyclus van gemiddeld 26 tot 30 dagen alleen deze maand begon ik al te vloeien op dag 23 en duurde het maar 1 dag... Ik dacht misschien een innestelingsbloeding? Het was wel helder rood en ik dacht dat een innestelingsbloeding vaak oud/roze bloed was en heel weinig? Pff hoop dat jullie even mee willen kijken!
Kan niet goed zien of het streepje wat de plus moet vormen even breed is als de controlestreep. Mar in de verte zie ik hem ook. Voor 5 dagen na mogelijk innestelbloed vind ik hem trouwens wel erg licht. Zou sowieso even met een andere test testen nog, eventueel de Kruidvat 2 voor 5 euro of de CB Digitaal aangezien je toch al op je NOD zit.
Ik zie ook wel iets maar ben geen fan van plus testen dus zou ook even een ander merk pakken (en als je deze al vaker vals positief hebt gehad zou ik deze zelf niet meer gebruiken) Hopelijk op een andere test snel duidelijkheid, succes!
Ik zie in de verte wel een streepje maar de test lijkt me al helemaal opgedroogd (ziet er zo geel uit). Ik heb vaker met deze testen na het opdrogen een valse streep gehad, maar dat was meer een pennenstreep. Durf hier niks over te zeggen, ben echt geen fan van deze testen Misschien even een ander testje wagen?
Deze ziet er hetzelfde uit als de mijne vanochtend dus ik zou voorzichtig positief durven zijn! Er is in ieder geval een licht streepje zichtbaar 😊
ik zie heel licht iets, ik zou voor de zekerheid die van de kruidvat ff doen. die vindt ik over het algemeen toch duidelijker
Ik ben niet zo dol op plus testen, dan liever streepjes turen morgen zou die in ieder geval weer duidelijker moeten zijn, als je dan nog een keer test.