oh bah cellulitis

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Oh neeeee ik heb cellulitis. Zag het vandaag voor het eerst; achterkant van mijn bovenbenen en billen. Het is niet extreem veelmaar cellulitis had ik nooit bij mezelf verwacht, omdat ik altijd juist extreem dunne benen heb gehad. Ik ben er best wel van geschrokken moet ik zeggen en nu zoek ik naar remedies. De ene site beweert dat spieroefeningen de beste oplossing tegen cellulite zijn terwijl ik op een andere site lees dat sporten geen enkel effect heeft. Ook cremes en schoonheidsbehandelingen zouden geen enkel effect hebben. Kom ik er echt nooit meer vanaf??

Hebben jullie er ook last van of hadden jullie er last van en wel kunnen verhelpen en zo ja wat was bij jou de oplossing??

2. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    volgens mij is er niks voor.
    Ik zou me er niet echt druk om maken...

3. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Is het zo erg dan? ;)
    Volgens mij hoort dat bij het "ouder" worden.

4. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Sluit me aan bij bovenstaande

5. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Er zijn ergere dingen. Je bent zwanger wellicht dat dat de reden is dat je het nu wel hebt. Helaas betekend "dun" zijn niet dat je geen cellulitis hebt of krijft

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

eu.. je bent 32 weken zwanger, wat verwacht je?

7. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Niks werkt. Bijna iedereen heeft het. En het went.

8. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Trainen werkt wel wat. Helemaal weg gaat het er niet van... maar de huid komt wel strakker te staan door spiergroei en daardoor zijn de "groeven" aanziendelijk minder diep en vallen daar weer door minder op

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik had het ook toen ik zwanger was, maar nu (afgevallen en wat meer beweging) niet meer.

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik had het in mijn zwangerschap ook en nu zie je er zo op het blote oog in normaal licht niks meer van. In van dat pashokjes tl licht zie ik het nog wel een beetje. Ik ook slank dus dat zegt niets helaas..

11. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb eens iemand gehoord die het met trots overwinningsstrepen noemde. :) Mooi toch!?

12. unknowable

unknowable Niet meer actief

Dit dus. Hier ook behoorlijk slank en sportief gebouwd, maar tóch cellulitis. Ik kan me er niet druk om maken, grap er maar gewoon over.:D

13. soeee

soeee Niet meer actief

Jij hebt het dan denk ik over striae haha..

Hier in de puberteit cellulitis gekregen, toen ik met de pil startte. Hoor hier iedereen zeggen dat je je er niet druk om moet maken, maar dat is heel makkelijk gezegd. Ik ben verder gewoon slank (maat 34/36/S), maar ondervind hier veel hinder van. Ik durf niet meer in korte broek te lopen en zwemmen doe ik eigenlijk ook niet meer. Doodzonde, ik weet het. Maar ik vind het bij mezelf walgelijk om te zien (en zo super erg heb ik het niet eens...)

14. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het went wel. Je accepteert het. En dan heb je er lak aan echt. In het begin is het eventjes schrikken. Maar echt bijna iedere vrouw heeft het zelf bij hele jonge meiden zie ik het op vakantie.

15. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Helaas denken veel vrouwen er zo over. Maar meiden, vroeg of laat hebben/krijgen we het allemaal.

Het vervelende is dat we het nooit ergens zien omdat alles in de media wordt strakgetrokken in photoshop. Zelfs in films en videoclips worden vrouwen frame voor frame gladgemaakt.

Ook vrouwen die wij zien als sex symbolen hebben het. Bijvoorbeeld Beyonce en Scarlett Johanssen. (Beyonce draagt tijdens optredens 4 panties om het te verbergen)

Zelfs mijn vriend van 21 heeft wat cellulite op zijn billen en ik kan je vertellen, het is niet lelijk!

Ik kreeg het vorige winter voor het eerst, of ik zag het toen voor het eerst. Ik baalde heel erg, maar nu, een jaar later haal ik mijn schouders er voor op. Het zit er en 95% van vrouwen heeft/krijgt het. Waarom zou ik me daar druk om maken?

We hebben ook allemaal een neus...

Hier een prachtig artikel, mocht ik niet overtuigend genoeg zijn geweest ;)

https://gokaleo.com/2013/03/06/cellulite-its-time-we-all-just-get-the-hell-over-it/

"Listen folks. Cellulite is not a ‘problem’. It is not a flaw. Cellulite is a normal function of the way women’s bodies store fat. 80-90% of women have cellulite to some degree. Lean women have cellulite, healthy women have cellulite, vegan women have cellulite, paleo women have cellulite, celebrities have cellulite, body builders have cellulite, bikini models have cellulite, women in isolated cultures who still live a hunter-gatherer lifestyle have cellulite, women with access to unlimited amounts of plastic surgery have cellulite. Most of the women reading this have cellulite. You’re not flawed. You’re normal."

16. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Haha heel normaal toch?
    Ik was 18 jaar toen had ik het al en gewoon in maatje 36

17. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb maat 38. Gewoon postuur maar toch cellulitis, elke vrouw heeft het denk ik .
    En ik ben te lui om daar keihard voor te sporten.
    Cellulitis... Het hoort er in.czo ben ik en met mij vele vrouwen. In de zomer loop ik lekker in een kort broekje.
    Voel me prima!
    Er zijn in het leven zooooo veel dingen waar je je druk om kan maken..
    Dit is er echt niet 1 van:)

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.825
    113
    Ik heb het al sinds mijn 16e, tja, mooi vind ik het niet, maar ik maak me er ook zeker niet meer druk om. Heb wel wat beters te doen.

19. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Helaas ook gezegend met cellulitis op mijn benen... De oplossing? Accepteren en doorgaan. Er zijn ergere dingen.

20. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Bij mij kwam dit ook al erg vroeg opzetten. Zelfs mijn dochter van 4 heeft het behoorlijk als ze zit. Heeft niets te maken met dik zijn. Ze is juist een heel slank grietje.

Kan me er ook echt niet druk om maken, vind het trouwens juist eerder opvallend als een vrouw helemaal geen cellulitis heeft. Zo vaak komt het voor, volgens mij.

Deel Deze Pagina