Oh neeeee ik heb cellulitis. Zag het vandaag voor het eerst; achterkant van mijn bovenbenen en billen. Het is niet extreem veelmaar cellulitis had ik nooit bij mezelf verwacht, omdat ik altijd juist extreem dunne benen heb gehad. Ik ben er best wel van geschrokken moet ik zeggen en nu zoek ik naar remedies. De ene site beweert dat spieroefeningen de beste oplossing tegen cellulite zijn terwijl ik op een andere site lees dat sporten geen enkel effect heeft. Ook cremes en schoonheidsbehandelingen zouden geen enkel effect hebben. Kom ik er echt nooit meer vanaf?? Hebben jullie er ook last van of hadden jullie er last van en wel kunnen verhelpen en zo ja wat was bij jou de oplossing??
Er zijn ergere dingen. Je bent zwanger wellicht dat dat de reden is dat je het nu wel hebt. Helaas betekend "dun" zijn niet dat je geen cellulitis hebt of krijft
Trainen werkt wel wat. Helemaal weg gaat het er niet van... maar de huid komt wel strakker te staan door spiergroei en daardoor zijn de "groeven" aanziendelijk minder diep en vallen daar weer door minder op
Ik had het in mijn zwangerschap ook en nu zie je er zo op het blote oog in normaal licht niks meer van. In van dat pashokjes tl licht zie ik het nog wel een beetje. Ik ook slank dus dat zegt niets helaas..
Dit dus. Hier ook behoorlijk slank en sportief gebouwd, maar tóch cellulitis. Ik kan me er niet druk om maken, grap er maar gewoon over.
Jij hebt het dan denk ik over striae haha.. Hier in de puberteit cellulitis gekregen, toen ik met de pil startte. Hoor hier iedereen zeggen dat je je er niet druk om moet maken, maar dat is heel makkelijk gezegd. Ik ben verder gewoon slank (maat 34/36/S), maar ondervind hier veel hinder van. Ik durf niet meer in korte broek te lopen en zwemmen doe ik eigenlijk ook niet meer. Doodzonde, ik weet het. Maar ik vind het bij mezelf walgelijk om te zien (en zo super erg heb ik het niet eens...)
Het went wel. Je accepteert het. En dan heb je er lak aan echt. In het begin is het eventjes schrikken. Maar echt bijna iedere vrouw heeft het zelf bij hele jonge meiden zie ik het op vakantie.
Helaas denken veel vrouwen er zo over. Maar meiden, vroeg of laat hebben/krijgen we het allemaal. Het vervelende is dat we het nooit ergens zien omdat alles in de media wordt strakgetrokken in photoshop. Zelfs in films en videoclips worden vrouwen frame voor frame gladgemaakt. Ook vrouwen die wij zien als sex symbolen hebben het. Bijvoorbeeld Beyonce en Scarlett Johanssen. (Beyonce draagt tijdens optredens 4 panties om het te verbergen) Zelfs mijn vriend van 21 heeft wat cellulite op zijn billen en ik kan je vertellen, het is niet lelijk! Ik kreeg het vorige winter voor het eerst, of ik zag het toen voor het eerst. Ik baalde heel erg, maar nu, een jaar later haal ik mijn schouders er voor op. Het zit er en 95% van vrouwen heeft/krijgt het. Waarom zou ik me daar druk om maken? We hebben ook allemaal een neus... Hier een prachtig artikel, mocht ik niet overtuigend genoeg zijn geweest https://gokaleo.com/2013/03/06/cellulite-its-time-we-all-just-get-the-hell-over-it/ "Listen folks. Cellulite is not a problem. It is not a flaw. Cellulite is a normal function of the way womens bodies store fat. 80-90% of women have cellulite to some degree. Lean women have cellulite, healthy women have cellulite, vegan women have cellulite, paleo women have cellulite, celebrities have cellulite, body builders have cellulite, bikini models have cellulite, women in isolated cultures who still live a hunter-gatherer lifestyle have cellulite, women with access to unlimited amounts of plastic surgery have cellulite. Most of the women reading this have cellulite. Youre not flawed. Youre normal."
Ik heb maat 38. Gewoon postuur maar toch cellulitis, elke vrouw heeft het denk ik . En ik ben te lui om daar keihard voor te sporten. Cellulitis... Het hoort er in.czo ben ik en met mij vele vrouwen. In de zomer loop ik lekker in een kort broekje. Voel me prima! Er zijn in het leven zooooo veel dingen waar je je druk om kan maken.. Dit is er echt niet 1 van
Ik heb het al sinds mijn 16e, tja, mooi vind ik het niet, maar ik maak me er ook zeker niet meer druk om. Heb wel wat beters te doen.
Helaas ook gezegend met cellulitis op mijn benen... De oplossing? Accepteren en doorgaan. Er zijn ergere dingen.
Bij mij kwam dit ook al erg vroeg opzetten. Zelfs mijn dochter van 4 heeft het behoorlijk als ze zit. Heeft niets te maken met dik zijn. Ze is juist een heel slank grietje. Kan me er ook echt niet druk om maken, vind het trouwens juist eerder opvallend als een vrouw helemaal geen cellulitis heeft. Zo vaak komt het voor, volgens mij.