Iemand ervaring met pcos, ovutesten en allerlei kwaaltjes?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama28L, 24 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama28L

mama28L Lid

29 jul 2014
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Probeer het kort te houden. We zijn niet bewust bezig met zwanger worden omdat dit niet lukt door mijn pcos, maar kan geen betere plek vinden dan hier.
    Ik heb uit mezelf zelden een eisprong. Laatste x was een jaar geleden, een paar maanden na de bevalling.
    Ik had ineens zere borsten en nadat dit een paar dagen aanhield had ik een positieve ovu test in mn handen en 2 weken later ongesteld.

We zijn een jaar verder en nu heb ik al 2 weken zere borsten. We gebruiken geen anticonceptie omdat de kans op een spontane zwangerschap nagenoeg nihil is. De afgelopen 10 dagen heb ik geprobeerd te testen met ovutestjes maar het is niet gelukt om dit elke dag te doen of op hetzelfde tijdstip. Ik blijf lichte streepjes houden. Misschien heb ik de eisprong gemist of heb ik helemaal geen eisprong gehad. Maar waar komen die zere borsten vandaan?
    Ik heb wel ovu testen in huis en geen zwtesten, maar aangezien de ovutesten licht blijven kan ik er van uitgaan dat ik ook niet zwanger ben toch? Tenminste, ik lees dat ovutesten dan vaak echt knallen als je zwanger blijkt te zijn.
    Ik snap niet zo goed waarom ik opeens al zo lang zere borsten heb en geen eisprong heb ontdekt. Miss voor iemand herkenbaar?

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    een ovulatietest hoeft niet positief te zijn bij een zwangerschap. Als je zwanger bent en de ovulatietest reageert er wel op dan is het vaak met een knaller idd. Als je het echt heel zeker wilt weten kun je dus beter een zwangerschapstestje doen

Deel Deze Pagina