Nieuwe auto, maar welke?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Sinds onze zoon geboren is merk ik dat mijn auto gewoon te klein is, we hebben nu (als we met mijn auto gaan) gewoon te weinig ruimte voor alle zooi die we nu meeslepen. (Kinderwagen, maxicosi, hond etc etc)
    Daarom ben ik opzoek naar een andere auto en de enige echte voorwaarde is dat het een vijfdeurs is. (Ik rijd nu een Fiat punto sporting, driedeurs)

Het moet trouwens wel een beetje een 'leuke' auto zijn, maar ik heb verder echt geen flauw idee wat voor auto ik wil.

Iemand suggesties?!

2. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Toyota Yaris 5drs.....erg prettige auto....maar ik moet erbij zeggen dat bij het meeslepen van tassen/buggy's voorbij is.
    Die konden wel altijd mee, daar is wel genoeg ruimte voor.

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij hebben een Skoda Fabia Combi.

4. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    vw golf.... :(: vind ik altijd leuke sportieve auto's...rijd super....wij hebben er 10 jaar een gereden...zijn nu over gegaan naar een station(audi)...maar we missen ons golfje nog wel :(
    Succes....

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Skoda Octavia. Een VW met een ander logo op zijn neus :D maar goedkoper. Net zo betrouwbaar.

Helaas ivm bijtelling onbetaalbaar dus we rijden er privé niet meer in, maar vond het een heerlijke auto! Als ik had moeten kiezen hadden we er zelf ook eentje gekocht, maar dat wilde de meneer niet.

6. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk

Volvo XC 90 :)
    Verdere uitleg lijkt me overbodig...

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief