Ik heb het ook een keer laten doen en zou het heel graag nog eens laten doen. Bij mij is het reuzegoed meegevallen. Ik heb heel lang en stijl haar en de eerste paar dagen was het niet zo mooi omdat het echt TE was, maar na de eerste keer wassen, wat schuim erin en gewoon laten drogen was het echt super, zoiets als op de foto hierboven (maar wel donkerbruin dan ). Het heeft echt heel lang geduurd eer het er uit was, na een goed half jaar begon het wat uit te zakken, maar dat gaf echt nog een mooi effect, na een jaar had ik gewoon nog fel golvend haar. Ik had 85 euro betaald, maar het was het meer dan waard! EDIT: mijn haar was niet kapot erna... wel speciale, extra voedende shampoo gebruikt en af en toe een centimetertje eraf.
Ik ben nu reuze benieuwd naar het resultaat kan niet wachtten http://img261.imageshack.us/my.php?image=y1paz9erhnurleefkwfhfp2io9.jpg Zo zal als alles goed is het eruit komen te zien. Ik heb precies dezelfde kleur, ook een pony en alleen ietsje langer de haren. (heb nu de goede foto gevonden)
Ts ik vind het kapsel op het plaatje erg mooi. Heb zelf 2x permanent gehad, en dat bleef ook lang zitten. De 1e tijd was ik meer een peodel, maar daarna stond het best natuurlijk. Ik moest er wel elke dag aandacht aan besteden, anders werd het pluis.