Zoals de titel al zegt.. ik ben niet ongesteld geworden maar de test is negatief. Ik had ook helemaal geen plannen zwanger te worden overigens ik slik de pil en we gebruiken ook altijd een condoom omdat ik vaak diarree heb sinds de geboorte van ons zoontje. Maar nu heb ik vorige week maandag mn laatste pil geslikt en begon dus mijn stop week. Normaal wordt ik dan donderdag of vrijdag ongesteld. Inmiddels is het dinsdag en ben ik maar weer gewoon aan de pil begonnen, maar ik ben dus niet ongesteld geworden. Heb vanochtend een test gedaan en die was negatief. Dus ik weet even niet wat ik moet denken.. Ik geen last van stress oid gehad. Heb dit ook nog nooit eerder gehad. Dus mijn vraag iS.. kan het dat je gewoon niet ongesteld wordt in je stop week? Of zal ik toch zwanger zijn..? Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft..
Je kan met de pil inderdaad ook 'gewoon' niet ongesteld worden. Je baarmoederslijmvlies word veel dunner dus het kan uitblijven. Zowizo heb ik ook weleens een cyclus overgeslagen, soms reageert je lichaam gewoon even onverwachts. Als je test negatief is, en je je niet anders voelt, is de kans groot dat je gewoon niet ongesteld geworden bent.
Oow okee. Nou mn buik is wel opgeblazen, heb last van mn borsten en ben ontzettend moe. Maar ja ben bang dat ik mezelf dat misschien aanpraat ofzo :') Ik slik de pil ook al 13 jaar en heb het ook nog nooit mee gemaakt dat ik niet ongesteld ben geworden. Zo raar! Maar het kan dus wel. Dan zal ik me vast zorgen maken om niks
Ik ben de afgelopen 2 maanden ook niet meer ongesteld geworden terwijl ik gewoon de pil slik. En ja heb ook een test gedaan, maar niet zwanger. Nu vind ik het wel fijn hoor dat ik het niet wordt maar het is wel even raar als je normaal altijd ongesteld wordt. Nu slik ik al een hele tijd een pil waarvan je menstruatie minimaal zal zijn of helemaal weg kan blijven en die tijd is nu bij mij aangebroken denk ik.
ja het is idd erg vreemd! Het "hoort" helemaal niet Ik slik overigens wel een lichte pil, waardoor ik altijd normaal ongesteld wordt. T zelfde als dat ik geen pil slik. Dus dat er nu geen druppel kwam was best even schrikken
Sinds de geboorte van mijn dochter, alweer bijna 7 jaar geleden, slik ik de pil (een lichte pil: Yazz). Ik heb in al die tijd misschien 5 keer een menstruatie gehad. Ik maakte me er ook wat zorgen over, maar gyn zegt dat door de pil mijn baarmoederslijmvlies blijkbaar niet opbouwt en dus ook niks afgestoten moet worden. Lekker handig dus voor mij! Emilie
Dat is zeker handig! Hier nog steeds zware twijfels.. voel me echt zwanger en heb sinds een week of 2/3 ook bekkenpijn (had ik bij mn vorige zwangerschap ook zo erg) vandaag of morgen moet ik ongesteld worden maar er is nog niks waar op lijkt dat t gaat komen. Normaal heb ik donderdags altijd hoofdpijn. . Zeker door mn bekkenpijn denk ik dat ik zwanger ben. De andere symptomen kunnen verbeelding zijn, maar zou niet weten hoe ik me dit moet verbeelden nog maar even t weekend afwachten en als er dan nog niets is, toch maar even langs de dokter voor de zekerheid. Hoop dat ik of snel ongesteld wordt of een positieve test heb, want die onzekerheid wordt ik echt gek van
Pil + condoom + negatieve test = niet zwanger. De kans lijkt me ook zeer zeer klein dat je het wel bent. In verreweg de meeste gevallen zeggen symptomen ook helaas niks trouwens. Daarbij schrijf je al 3 weken last te hebben van deze symptomen. Die komen door aanmaak van het HCG-hormoon as je zwanger bent. Dan zou je al 3 weken HCG aangemaakt moeten hebben en zou je dus al lang positief getest moeten hebben, nuchter bekeken. Heb je de laatste pilstrip vaak diarree gehad? Waren de condooms nog heel? Anders nogmaals testen of je huisarts vragen of je een bloedtest mag.
Ja ik blijf ook tegen mezelf zeggen dat ik gewoon niet zwanger kan zijn, zeker na alle negatieve testen. Snap alleen de bekkenpijn niet.. Ja ik heb bijna dageliiks diarree Sinds de geboorte van mn zoontje. Daarom gebruiken we een condoom. Volgens mij is hij niet gescheurd maar misschien heeft er een klein gaatje in gezeten? Durf het echt niet te zeggen.