Ik had een vraag, hoop dat iemand hier meer over weet. Afgelopen week had ik een nieuw abonnement afgesloten met een nieuw toestel. De actie was: eerste 6 maanden 50% korting op je abonnement. Zaterdag is het toestel en de simkaart geleverd. Abonnement gaat pas 4/2 in, want ik zit nog bij mijn huidige provider. Nu kijk ik op de site en zie ik dat de actie nu 9 maanden, 50% korting is. Heb gebeld, maar ze konden niks voor me doen. Abonnement was al ingegaan, maar dat is dus niet zo. Nu lees ik op de site van consumentenbond dat de koop op afstand niet geldt bij: Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd. Kan ik hier wat mee? of heb ik gewoon pech gehad?
Het product is al geleverd en ik denk, met nummerbehoud en het opzeggen van oude provider, dat ze dus ook "al zijn begonnen met het leveren van de dienst".. dus dat je gewoon pech hebt helaas.
Je abonnement is al ingegaan. Je hebt je toestel al en het contract is getekend. Dat ze nu ineens een andere aanbieding hebben is jammer voor jou, maar niks meer aan te doen. Ze hadden ook kunnen stoppen met de 6 maanden korting en dan had je toch ook niet gewild dat je dat niet kreeg omdat je abonnement pas later begint te lopen. Het werkt dus 2 kanten op en helaas voor jou nu ten nadele.