iemand ervaring met pinnen maar dan geen geld uit de automaat krijgen

Discussie in 'De lounge' gestart door MeineLiebe, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik heb het ook eens gehad bij de abn ook gelijk gebeld en ze kijken dan de rollen na ofzo waar alles op genoteerd staat en 2-3 weken later stond me geld er weer op.

2. Amare

Amare Niet meer actief

Ik heb het ook gehad, met een ING pas bij de Rabobank. Bij zeiden ze inderdaad dat het twee weken duurde voor het onderzoek rond was, maar had na die twee weken ook netjes mijn geld terug.
    Nu ging het ook maar om €20

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ja echt waar. Mijn moeder was super opgelucht, want het was een erg groot bedrag.

Sindsdien pinnen wij grote bedragen altijd aan de balie.

4. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Staat het niet toevallig ook op de camera bij de hema? (als soort van bewijs?)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik... wel een hele tijd geleden. GIng om 1000 gulden. Heb mijn geld niet teruggehad want het saldo van de pinapparaat klopte volgens hun.

6. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Heb ik ook weleens gehad, helaas het geld niet meer terug ontvangen. Ze hadden een brief op de automaat geplaats met dat deze deffect was, maar toen ik ging pinnen was deze er al niet meer... En dan is het mijn woord tegen die van hen.

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wij hebben het ook een keer gehad. Mijn man nam eerst 500 EUR op, die kwam wel uit en daarna deed de automaat niks. Daarna naar een ander gegaan en daar weer 500 EUR opgenomen en die kwam niet uit. Onderzoek gestart bij de bank en het duurde een maand, eerlijk waar..
    Eerst zeiden ze dat er wel geld uit was gekomen en wij bleven er bij dat er niks uit is gekomen en als het zo was dan heeft de volgende het meegenomen. Het was een heel traject met hun zoektocht en uiteindelijk kwamen ze er achter dat de 1e opname wel opgenomen is en daar hadden ze zich mee vergist. Scheelde maar paar minuten tussen opname 1 en 2;)

Maar man o man want een gedoe was het, we kregen toen hun transactieoverzicht en eindelijk begrepen ze het hoe het in elkaar zat. De 5e week kregen wij ons geld terug, en meteen volgde er een brief van de bank dat ze hun excuses aanboden dat het zo gelopen is en ze belden wel tig keer om hun excuses aan te bieden.

8. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Ik heb het ook eens gehad met €50 bij en ing automaat. Bij mij stond het dezelfde dag weer bijgeschreven.

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb ooit eens € 200 gepind in Marokko, en er kwam dus niets uit.
    Gelukkig wel de pinbon bewaard en terug in NL naar de bank gegaan.
    Daar is een onderzoek gestart en binnen een maand had ik het terug.
    Zeker in het buitenland altijd om een bon vragen bij pinnen!

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb het een keer met 20 euro gehad en heb dit mooit terug gezien, wel aangegeven bij de bank. Ook een onderzoek maar helaas...

11. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!

Het verschilt dus wel heel erg. 1 wel ander niet.

Ik heb vanmorgennog even gebeld met de bank, zegt mevrouw aan de lijn: ikzie wel dat u contact heeft gehad zaterdag, maar er is geen onderzoek gestart :$
    Die mevrouw van zaterdag is het dus blijkbaar 'vergeten'

Ben blij dat ik gebeld heb, vandaag dus het onderzoek gestart.
    Donderdag maar weer even bellen :D

Deel Deze Pagina