goeiemorgen nou zag ik toevallig ineens dit topic en moet natuurlijk wel ff reageren. Hier ook iemand die veel is afgevallen (ook een stukje meer dan de 55 kg die genoemd werd) dus ik weet ook hoe het is en er dan uit kan zien en daar word je idd niet vrolijk van. Ik heb het gewoon vergoed gekregen trouwens van mijn verzekering, er moesten wel foto's gemaakt worden door de medisch fotograaf toen ik mijn aanvraag had ingediend en kreeg toen groen licht. ik heb de pech dat mijn littekens waar dan ook niet mooi dichtgroeien wat voor problemen kan zorgen (en dat ook flink heeft gedaan) weet niet of jullie the whole story willen horen/lezen? Maar er is dus 2x een buikwandcorrectie nodig geweest, en tijdens de 2e keer hebben ze heel veel littekenweefsel nog weer weggehaald door de 1e buikwandcorrectie ontstaan. Bij mij is het een fleur de lis geworden, dwz een anker, dus begin tussen de borsten naar beneden tot je uh venusheuvel en dan van heup tot heup/ Ik heb dan wel geen mooi dun litteken er aan over gehouden maar ben al zo blij dat die hele grote lompe hangbuk weg is, de 1e x is er alleen al aan overtollig huid 3 kilo en een beetje weggehaald en huid weegt erg weinig (zat geen vet meer aan) dus dat geeft een *kleine* indruk hihi. heb wel foto's bij de pl. chirurg ik wil ze niet thuis hebben, maar als je wilt kan ik ze opvragen? maar je kan ook even googelen en op sites kijken voor voor/na foto's ik heb ook nog meer huid op armen en benen, maar voor mij voorlopig geen operaties meer op dat gebeid, ik ben er echt ff helemaal klaar mee en we zijn nu zwanger van ons 1e kindje, dus even hele andere dingen aan ons hoofd
ondertussen heb ik donderdag mijn borstvergroting gehad bij de welnesskliniek in genk. Chirurg dokter Visser. het is super gegaan en de 1e dag leek het net of ze op mijn borstkas hadden gestaan maar nu voelt het al 2 onstoken en gestuwde borsten zoals bij de borstvoeding. mijn dagelijkse leven is alweer een beetje aan het herstellen. de kindjes worden nog niet gedragen en aanraking is nog gevoelig maar ben nu al blij met het resultaat. heb ronde maar niet overdreven groot zodat je echt geen pamela effect krijgt zoals eerder beschreven haha ze beginnen nu al natuurlijk te lijken en ben er al erg blij mee. ben van een lege slappe B naar volle grote C kleine D gegaan. dat is nog afwachten. ben erg te spreken dus over deze chirurg en zou het zo overdoen. wat betreft ronde of druppelvormige implantaten is je eigen keuze maar aan druppelvormige hangen veel meer risico's. zo komt het regelmatig voor dat die draaien en dan zit je borst letterlijk onderteboven en zul je zeker opnieuw geoppereerd moeten worden. als je de ronde onder je spier laat plaatsen en niet al te groot (G OF E bijvoorbeeld) dan zien ze er echt niet nep uit
dat is het inderdaad. als je het echt wil dan maar een tijdje geen nieuwe kleding, geen vakantie en geen luxe etentjes. uiteindelijk hebben we het bij elkaar kunnen sparen met steun van mijn vriend. ik durfde niet eens meer te zwemmen, ging de deur niet uit zonder puch-up bh en mijn vriend zag me enkel nog naakt in het donker . daar gaat nu echt wel verandering in komen daar ben ik zeker van. gisteren trok in een jurkje aan wat ik lang geleden heb gekocht maar er niet uitziet zonder borst. heb hem gisteren aangetrokken over mijn nog opgezwolle, samengeperste borsten en zie me er nu zeker mee lopen. kan niet wachten