Ik heb vandaag de HSG gehad. Degene die het uitvoerde vertelde dat de vloeistof mooi door leek te lopen. Wat ze wel apart vond (en wat je duidelijk zag op de foto's) is dat de baarmoeder helemaal aan 1 kant lag. De ene eileider werd daardoor helemaal lang uitgerekt en de andere eileider zat als een 3 dubbele looping helemaal opgekruld. Ik denk omdat die aan de kant wordt gedrukt? De laatste foto was te zien dat al het vloeistof goed in de buikholte zat (als ik het goed heb begrepen). Dus dat is wel goed nieuws. Wat betreft de rare plaats van de baarmoeder dat hoor ik nog over een paar weken, van de gynaecoloog. Iemand ervaring?
geen idee meid..... ik heb zelf een kijkoperatie gehad omdat bij mij tijdens de hsg bleek dat 1 eileider dicht zat, maar dat is bij jou niet het geval ook heb ik een hysteroscopie gehad om te kijken hoe de baarmoeder er van binnen uit ziet maar dat de baarmoeder aan 1 kant ligt zou ik niet weten wat ze dan gaan doen. veel succes
Dit heb ik ook. Linker eileider staat gespannend, bm ligt meer naar rechts alleen die eierstok produceert nooit eitjes tot nu toe De osteopaat voelde dit ook en daar schrok ik van want die zei dat je bm moet verschuiven gedurende de maand 😳 Maar ja dat doet die van mij ook niet maar ben toch zwanger geweest (miskramen) als je uitslag van je arts hebt hoor ik dit ook graag! Succss